تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
کد خبر : 130287

افزایش قیمت کارخانه هایما/ توقف نماد خودرو با افشای اطلاعات بااهمیت الف

افزایش قیمت کارخانه هایما/ توقف نماد خودرو با افشای اطلاعات بااهمیت الف
شرکت ایران خودرو مجوز افزایش نرخ بیش از 10 درصدی را برای محصولات خانواده هایما دریافت کرد.

به گزارش شهر بورس، دقایق پیش شرکت ایران خودرو با افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات در سال مالی منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ خبر داد.

شرکت ایران خودرو مجوز افزایش نرخ بیش از 10 درصدی را برای محصولات خانواده هایما دریافت کرد. بر اساس این مجوز که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شده است، قیمت کارخانه محصولات هایما از 931 میلیون تومان به یک میلیارد و 23 میلیون تومان افزایش یافته است. این افزایش نرخ معادل 11.7 درصد بوده و از تاریخ 26 اردیبهشت 1403 اعمال می‌شود.

جزئیات افزایش نرخ

بنابر گزارش منتشر شده در کدال، مجوز افزایش نرخ فروش محصولات خانواده هایما توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت در تاریخ 24 اردیبهشت 1403 دریافت شده و از تاریخ 26 اردیبهشت 1403 به طور رسمی اعمال می‌گردد. این افزایش نرخ به منظور پوشش هزینه‌های تولید و تأمین مالی این شرکت صورت گرفته است.

افزایش قیمت کارخانه هایما/ توقف نماد خودرو با افشای اطلاعات بااهمیت الف

خبر مرتبط
جزئیات طرح تبدیل حواله های ساندرو و برلیانس به کوییک
جزئیات طرح تبدیل حواله های ساندرو و برلیانس به کوییک

جزئیات طرح تبدیل حواله های ساندرو و برلیانس به کوییک اعلام شد.

تأثیرات مالی افزایش قیمت هایما

بر اساس اطلاعات ارائه شده، مبلغ فروش محصول یا ارائه خدمت در سال مالی قبل حدود 20 میلیارد و 680 میلیون تومان بوده که با این افزایش نرخ، درآمد شرکت به میزان 11.7 درصد افزایش خواهد یافت. این افزایش نرخ، علاوه بر قیمت فروش محصولات، شامل بیمه، مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌های مرتبط نیز می‌شود.

این اقدام به دنبال تلاش‌های شرکت ایران خودرو برای بهبود وضعیت مالی و پاسخگویی به تقاضای بازار صورت گرفته و انتظار می‌رود تأثیر مثبتی بر عملکرد مالی این شرکت در سال مالی جاری داشته باشد.

افزایش نرخ محصولات خانواده هایما از سوی ایران خودرو، نشان‌دهنده تلاش این شرکت برای مدیریت هزینه‌ها و بهبود درآمدزایی است. با توجه به اینکه این افزایش نرخ از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تأیید شده است، انتظار می‌رود که تاثیرات مثبتی بر عملکرد مالی شرکت در ماه‌های آتی داشته باشد. این اقدام می‌تواند به عنوان بخشی از استراتژی کلان ایران خودرو برای افزایش سهم بازار و بهبود وضعیت مالی آن تلقی شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان