شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
کد خبر : 42851
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افزایش فشار فروش در نمادهای بزرگ بازار بسته هستند

مدیر مسئول شهر بورس مطرح کرد:

افزایش فشار فروش در نمادهای بزرگ بازار

افزایش فشار فروش در نمادهای بزرگ بازار

به گزارش شهر بورس، بازار سرمایه باز هم یکی دیگر از روز‌های منفی خود را پشت سر گذاشت و شاخص‌ها به خصوص شاخص کل و شاخص کل هموزن اُفت شدیدی را تجربه کردند و ارزش معاملات نیز چندان چنگی به دل نزد تا نگرانی‌ها پیرامون بورس بیشتر شود. این نگرانی‌ها با شدیدتر شدن روند خروج

به گزارش شهر بورس، بازار سرمایه باز هم یکی دیگر از روز‌های منفی خود را پشت سر گذاشت و شاخص‌ها به خصوص شاخص کل و شاخص کل هموزن اُفت شدیدی را تجربه کردند و ارزش معاملات نیز چندان چنگی به دل نزد تا نگرانی‌ها پیرامون بورس بیشتر شود. این نگرانی‌ها با شدیدتر شدن روند خروج پول حقیقی بیشتر هم شد.

بیشتر بخوانید:
کاهش ریسک در بورس با سرمایه‌گذاری غیرمستقیم

فعالان بازار درباره جلسه فردا چه می گویند؟ -بازار امروز 27 دی - صدای فعالان بورسی درآمد - سازمان بورس

افزایش فشار فروش در نمادهای بزرگ بازار

امیر توپچی پور، مدیر مسئول آژانس خبری شهر بورس در گفت‌وگو با نبض بورس، اظهار داشت: با توجه به نحوه معاملاتی که در روز شنبه شاهد بودیم و فشار فروش زیادی که در بازار حاکم بود، تصور من این است که بازار فردا با فشار فروش آغاز شود و به خصوص در نماد‌های بزرگ و شاخص ساز فشار فروش بیشتر باشد.

وی افزود: به نظرم گروهی که می‌تواند بهتر از بقیه گروه‌ها ظاهر شود گروه فلزات اساسی است. شنبه نیز شاهد بودیم که فولاد با توجه به گزارش خوبی که ارائه کرده بود بهتر از بقیه ظاهر شد و فردا هم می‌تواند در محدوده‌های مثبت معامله شود.

بیشتر بخوانید:
مهندسی شاخص کل ؛ دغدغه جدید فعالان بورس

توپچی پور ادامه داد: بیشتر نماد‌های بازار در محدوده منفی معامله خواهند شد، به خصوص گروه خودرویی و دو نماد خودرو و خساپا که به نوعی لیدر بازار می‌باشند و فردا روز حساسی برای آن‌ها خواهد بود. اگر فردا خساپا ۱۵۰ تومان و خودرو ۱۶۰ تومان که دو حمایت مهم هستند را از دست بدهند می‌توانند اُفت بیشتری را تجربه کنند.

این کارشناس بازار سرمایه درمورد خروج پول حقیقی گفت: متاسفانه روز شنبه شاخص کل هموزن با یک کندل خیلی قوی نیز حمایت خود را از دست داد و شاخص کل نیز نشانه‌هایی از اُفت بیشتر در آن دیده می‌شود و ممکن است که باز هم اصلاح کند. به نظرم من شاخص کل فردا با توجه به فشار فروش بالای شاخص ساز‌ها باز هم منفی است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان