تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۰۸
کد خبر : 60827

یک فعال بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس تشریح کرد؛

احتمال ورود پول به بازار سرمایه با رکود در بازارهای موازی

احتمال ورود پول به بازار سرمایه با رکود در بازارهای موازی
یک کارشناس بازار سرمایه مدعی شد که با توجه به رکود در بازارهای موازی و تورم حاکم در اقتصاد، احتمال سرازیری نقدینگی به سمت بورس دور از ذهن نیست.

محمدامین فرجادفر کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس، با پیش بینی احتمال ورود پول به بازار سرمایه، اظهار داشت: همان طور که شاهد روند رشد حدود 10 روزه بازارسرمایه بودیم، این نکته را بیش از پیش متوجه شدیم که حمایت مستمر و قاعده مند از این بازار مهم‌ترین دلیل و انگیزه سهامداران جهت ورود و سرمایه‌گذاری در بازارسرمایه است.

وی افزود: ارزندگی قیمت سهام و افزایش قیمت دلار در این روزها نیز توانست مزید بر علت شده و کام سهامداران را کمی شیرین کند؛ از طرفی عملکرد قابل قبول شرکت ها توانست اندکی از اعتماد از دست رفته را به بازارسرمایه بازگرداند.


بیشتر بخوانید: تعداد خریداران سهام یار به 170 هزار نفر رسید


این فعال بازارسرمایه اظهار داشت: باتوجه به موارد مزبور و تورم حاکم بر اقتصاد و کاهش ارزش ریال، به نظر می‌رسد به دلیل راکد بودن بازار ملک و فروکش کردن تب افزایش قیمت ارز در این روزها شاهد ورود نقدینگی به بورس باشیم که این مهم به پارامترهای مختلفی بستگی دارد؛ در نتیجه گسترش ابزارهای مالی، از جمله در بازار مسکن می تواند حجم قابل توجهی از سرمایه های حوزه مسکن را به خود جلب کند.

به گفته فرجادفر؛ علاوه بر تأکید سرمایه‌گذاری غیرمستقیم سرمایه‌گذاران تازه وارد، پیش بینی می شود که روند رشد بازار تا پایان سال به صورت غیر شارپی ادامه دار بوده و شاهد ثبت رکوردهای جدید در این بازار باشیم.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 11 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان