صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 116850

آگهی مزایده تالار باشگاه شهرداری تبریز

آگهی مزایده تالار باشگاه شهرداری تبریز
اداره کل املاک و مستغلات شهرداری تبریز در نظر دارد به استناد مجوز شماره ی ۱/۵۳۰۴۰ مورخه ۲۲/۰۹/۱۴۰۲ به شرح جدول ذیل از طریق مزایده عمومی و سامانه ستاد به اجاره برساند.

به گزارش شهر بورس به نقل از شهریار، لذا متقاضیان می تواند جهت دریافت اسناد از روز چهارشنبه مورخه ۰۲/۱۲ /۱۴۰۲  تا روز چهارشنبه ساعت ۱۹ مورخه   ۰۹/۱۲/ ۱۴۰۲ به سامانه ستاد مراجعه نمایند. مهلت بارگذاری مدارک در سامانه از روز پنجشنبه مورخه ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ تا ساعت ۸ صبح روز یکشنبه  ۱۴۰۲/۱۲/۲۰  می باشد. و تنها سپرده شرکت در مزایده پس از بارگذاری در سامانه بصورت فیزیکی تا ساعت ۱۱ روز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ به امور قراردادهای شهرداری تبریز واقع در خیابان آزادی بعد از چهارراه ابوریحان نبش خیابان لاله زار جنوبی طبقه پنجم توسط شرکت کننده تحویل گردد.

لازم به ذکر است شرکت کنندگانی که عضو سامانه ستاد نمی باشند جهت شرکت در مزایده و دریافت گواهی امضای الکترونیک ملزم به ثبت نامه در سامانه مذکور می باشند. تاریخ بازگشایی و پیشنهادات ساعت ۱۴:۳۰ روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ در بستر سامانه ستاد در محل اتاق جلسه شهرداری تبریز واقع در خیابان آزادی بعد از چهارراه ابوریحان نبش خیابان لاله زار جنوبی طبقه زیرزمین ساختمان مرکزی شهرداری تبریز برگزار خواهدشد. بدیهی است شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد قیمت به منزله قبول شروط و تکالیف مقرر در اسناد مزایده بوده و شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

-سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مزایده در اسناد مزایده مندرج است.
-هزینه چاپ اگهی بر عهده برنده مزایده است.
-هرگاه برنده اول و دوم حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنها به نفع شهرداری ضبط خواهدشد.

 آگهی مزایده تالار باشگاه شهرداری تبریز

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − نه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان