صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
کد خبر : 116841

آغاز اجرای طرح جامع مولدسازی شهرداری تبریز با بتن‌ریزی فونداسیون پروژه اره‌گر

آغاز اجرای طرح جامع مولدسازی شهرداری تبریز با بتن‌ریزی فونداسیون پروژه اره‌گر
مدیر عامل سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز از آغاز اجرای طرح مولدسازی مسکن شهرداری تبریز با بتن‌ریزی فونداسیون پروژه اره‌گر خبر داد.

به گزارش شهر بورس به نقل از شهریار، جلیل ابهری با اعلام این خبر گفت: با توجه به تاکید شهردار تبریز بر تغییر رویکرد شهرداری به نهادی اجتماعی و فرهنگی، بتن‌ریزی پروژه مسکونی اره‌گر در حال اجراست.

وی هدف از اجرای عملیات احداث این مجتمع را مدیریت هماهنگ، مانع زدایی، حذف فرایندهای موازی و به حداقل رساندن زمان صدور مجوزهای لازم برای تولید مسکن در شهر تبریز دانست.

ابهری تصریح کرد: پروژه مسکونی اره گر در راستای جلب همکاری و مشارکت عوامل دخیل در ساخت و ساز، انبوه سازان و کلیه بخشهای شهرداری در فرایند ساخت مسکن به منظور حفظ حقوق شهروندی، اعمال حکمروایی محلی، ارتقای زندگی بهتر و به منظور هم افزایی اقدامات و در فرآیند ساخت مسکن ایجاد شده است.

وی در خاتمه افزود: این پروژه در محدوده حوزه شهرداری منطقه ۴ و اول خیابان شهیدان ذاکر احداث می شود ، که با اتمام خاکبرداری به حجم  پنج هزار متر مکعب در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و در هفت طبقه مجزا توسط سازمان عمران شهرداری تبریز، پروژه وارد مرحله بتن ریزی فونداسیون شده، که حجم پارت اول بتن ریزی فونداسیون  ۴۰۰ متر مکعب در مساحتی به متراژ ۵۰۰ متر مربع می باشد و طی روزهای آتی مرحله دوم فونداسیون نیز بتن ریزی خواهد شد .

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان