شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
کد خبر : 96305

آسفالت ریزی 216 هزار تنی شهرداری تبریز از ابتدای سال‌جاری

آسفالت ریزی 216 هزار تنی شهرداری تبریز از ابتدای سال‌جاری
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آسفالت ریزی 216 هزار تنی شهرداری از ابتدای سال جاری تا امروز در سطح شهر خبر داد.

به گزارش شهر بورس به نقل از شهریار، سامان احمدزاده در گفتگو با برنامه تلویزیونی تبریزیم اظهار کرد: نهضت آسفالت ریزی همه ساله در دستور کار شهرداری تبریز قرار داشته و امسال نیز با حمایت های شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز اعتبار تخصیص یافته برای این حوزه نسبت به سال گذشته سه برابر شده است.

او با بیان اینکه هدفگذاری اصلی در آسفالت ریزی ها امسال محلات تبریز بوده است، افزود: آسفالت ریزی در دو بخش شامل خدمات محله‌ای، لکه گیری آسفالت، چاله زدائی و همچنین آسفالت اساسی خیابان‌ها و معابر اصلی انجام می یابد.

احمدزاده بودجه آسفالت ریزی امسال را ۵۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با تلاش همکاران مجموعه شهرداری امسال رکورد تولید آسفالت در کارخانه آسفالت پس از ۱۰ سال شکسته شد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نظارت بر کیفیت آسفالت توزیع شده در سطح شهر، تصریح کرد: استقرار آزمایشگاه بررسی کیفیت در کارخانه آسفالت، فعال سازی بخش های نظارتی در سطح معاونت های فنی و عمرانی مناطق دهگانه شهری و… از عمده اقدامات در ایت خصوص به شمار می رود.

او خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه شهرداری خدمات رسانی هر چه بیشتر به شهروندان بوده و به همین منظور تسریع در عملیات عمرانی جهت سهولت تردد شهروندان در پروژه های آسفالت ریزی همواره مد نظر بوده ولی در این بین کیفیت اجرای عملیات فدای سرعت نخواهد شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 19 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان