شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
کد خبر : 10380

معاملات منفی «شستا» در روز سبز بورس / رشد شاخص کل هم‌وزن از شاخص کل بیشتر شد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با رشدی 1.2 درصدی به سطح یک میلیون و 375 هزار واحدی رسید. این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن پس از مدت‌ها رشدی بهتر از شاخص کل داشت و توانست حدود 1.3 درصد رشد کند. سه نماد شپنا،

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با رشدی 1.2 درصدی به سطح یک میلیون و 375 هزار واحدی رسید. این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن پس از مدت‌ها رشدی بهتر از شاخص کل داشت و توانست حدود 1.3 درصد رشد کند. سه نماد شپنا، کگل و کچاد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند.

در جریان معاملات امروز بورس 11 میلیارد و 800 میلیون سهم جابجا شد تا ارزش معاملات به 11 هزار و 700 میلیارد تومان برسد. این در حالی بود که ارزش معاملات فرابورس نیز با افت نسبت به روز گذشته خدود 4 هزار میلیارد تومان بود.

بیشتر بخوانید: 5 نکته مهم برای خرید سهام در بورس

در معاملات امروز بورس که با شایعه افزایش دامنه نوسان همراه بود، معاملات منفی شستا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشت اما صف خرید پالایشی‌ها، معدنی‌ها و بانکی‌ها باعث شد تا در نهایت شاخص کل روز مثبتی را پشت سر بگذارد.

همچنین در جریان معاملات امروز سه گروه خودرویی، بانکی و فلزات اساسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند و شستا و خودرو نیز مثل روزهای گذشته پرمعامله‌ترین نمادهای بورس بودند. در جریان معاملات امروز دارا یکم نیز روز مثبتی را پشت سر گذاشت و پس از معامله 33 میلیون واحد از این صندوق، رشدی 2.2 درصدی را به ثبت رساند.

منبع: تجارت‌نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − چهار =

پراپ تریدینگ

کمان