شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر : 10709

رکوردزنی ارزش معاملات در روز منفی بورس / بازگشایی فملی انجام نشد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با بیش از 10 هزار واحد افت، به روند صعودی چند روز اخیر خود پایان داد. این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن امروز 0.18 درصد رشد داشت. این در حالی بود که نمادهای تاپیکو، فولاد و کگل بیشترین تاثیر

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با بیش از 10 هزار واحد افت، به روند صعودی چند روز اخیر خود پایان داد. این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن امروز 0.18 درصد رشد داشت. این در حالی بود که نمادهای تاپیکو، فولاد و کگل بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند.

در معاملات امروز بازار سهام، ارزش کل معاملات بیش از 20 هزار میلیارد بود تا رکورد ارزش معاملات بورس در نیمه دوم سال شکسته شود. ارزش کل معاملات فرابورس نیز حدود 7 هزار میلیارد تومان بود که سه نماد مارون، کگهر و آریا تاثیرگذارترین نمادها در این بازار بودند.

بازار سهام در حالی معاملات امروز خود را پایان داد که سه گروه خودرویی، بانکی و فراورده‌های نفتی همچنان پرمعامله‎ترین گروه‌های بازار هستند. همچنین بازگشایی فملی در دقایق آخر معاملات بورس نیز به دلیل مچ نشدن قیمت انجام نشد.

در معاملات امروز همچنین گروه بانکی که در دقایق ابتدایی در محدوده منفی معامله ‌می‌شد در نهایت با افزایش تقاضا مواجه شد و برخی از نمادهای این گروه با صف خرید به کار خود پایان دادند. همچنین در معاملات امروز بورس سه نماد وتجارت، خودرو و خساپا بیشترین ارزش معاملات را به نام خود ثبت کردند.

منبع: تجارت‌نیوز

بیشتر بخوانید: سود بازار از مصوبه جدید پیش گشایش

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − پنج =

پراپ تریدینگ

کمان