شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۵۶
کد خبر : 9582

اولین تحرکات امروز بورس/ فلزات اساسی تقاضای خوبی دارند

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در مرحله پیش گشایش بورس امروز به نظر می‌رسد روند سفارش‌گیری متعادل و با گرایشاتی مثبت باشد و گروه فلزات اساسی تقاضای خوبی دارند. براساس گزارش تجارت‌نیوز، در غیاب نماد خودرو که به دلیل افشای اطلاعات گروه الف متوقف شده است نماد خساپا تقاضای خویی دارد و به نظر

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در مرحله پیش گشایش بورس امروز به نظر می‌رسد روند سفارش‌گیری متعادل و با گرایشاتی مثبت باشد و گروه فلزات اساسی تقاضای خوبی دارند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در غیاب نماد خودرو که به دلیل افشای اطلاعات گروه الف متوقف شده است نماد خساپا تقاضای خویی دارد و به نظر می‌رسد روند بازار سهام نیز مثبت باشد.

با وجود نزدیک شدن به انتخابات آمریکا تقاضا به بازار سهام بازگشته است و به نظر می‌رسد طبق پیش‌بینی‌ها روند بازار سهام بعد از انتخابات آمریکا فارغ از نتیجه انتخابات صعودی باشد.

در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام امروز نمادهای وبملت، وبصادر، ذوب و پترول در آستانه صف خرید هستند.

ایمان رئیسی کارشناس بازار سرمایه با اشاره به روند صعودی بازار و بورس امروز چنین پیش بینی کرده است: در رابطه با هفته‌های آینده نمی‌توان نظر داد اما به نظر می‌رسد روند بازار سهام این هفته صعودی باشد، اما شاخص کل باید از محدوده حمایتی قبلی که الان به نوعی محدوده مقاومتی محسوب می‌شود، عبور کند تا بتوان گفت بازار سهام بهبود پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید؛
رشد ۴۰ درصدی حجم معاملات در بورس کالا
بازگشت شاخص در آغاز هفته انتخابات/ بازگشایی فارس چه تاثیری بر بورس داشت؟
واکنش عجیب بازار به پیش‌فروش خودروسازان/ خودرو گران شد!

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 2 =

پراپ تریدینگ

کمان