شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر : 7079

۳۳ شرکت بنیاد مستضعفان بورسی شدند

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس(سهامی عام) مالک نیروگاه قم پس از احراز شرایط پذیرش در بازار سرمایه، از تاریخ بیست‌دوم مرداد ماه سال جاری به عنوان سی و سومین شرکت بنیاد مستضعفان در فهرست شرکت های فرابورس ایران ثبت شد. بر اساس این گزارش، شرکت برق و

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس(سهامی عام) مالک نیروگاه قم پس از احراز شرایط پذیرش در بازار سرمایه، از تاریخ بیست‌دوم مرداد ماه سال جاری به عنوان سی و سومین شرکت بنیاد مستضعفان در فهرست شرکت های فرابورس ایران ثبت شد.

بر اساس این گزارش، شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس به عنوان مالک نیروگاه سیکل ترکیبی ۷۱۴ مگاواتی قم فعالیت می‌کند که جزو شرکت های زیرمجوعه هلدینگ برق و انرژی صبا وابسته به بنیاد مستضعفان است.

بیشتر بخوانید:
وعده روحانی برای ادامه عرضه‌های دولتی سودآور در بورس

سهام این نماد قرار است طی هفته های آتی به صورت عرضه اولیه و به عنوان دویست‌و‌بیست‌وسومین نماد معاملاتی (شصت‌ودومین شرکت در بازار اول) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران در معرض فروش قرار گیرد و بر اساس اعلام صورت گرفته، در عرضه اولیه این نماد، ۱۵ درصد سهام این شرکت به خریداران واگذار می شود.

در ماه های اخیر عرضه های اولیه در بازار بورس به جهت تعمیق هر چه بیشتر بازار سرمایه سرعت گرفته است.

منبع: تسنیم

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − 3 =

پراپ تریدینگ

کمان