شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
کد خبر : 52625

یک پیش بینی خطرناک از آینده بیت کوین

یک پیش بینی خطرناک از آینده بیت کوین
کارشناسان معتقدند که بازار ارزهای دیجیتال احتمالا چند ماه دیگر هم روندی نزولی دارد و نمی‌توان از این بازار انتظار زیادی داشت.

به گزارش شهر بورس به نقل از تجارت‌نیوز، «آیا ریزش بیت کوین ادامه دارد؟»؛ این سوالی است که بسیاری از افراد را به فکر فرو برده. در این گزارش تحلیلی، بنجامین کوئن (تحلیلگر) پیش بینی کرده که ریزش بیت کوین تا فصل پاییز ادامه داشته باشد.

طی چند روز اخیر سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها شاهد ایجاد یک صلیب مرگ روی نمودار سه روزه بیت‌کوین هستند. طوری‌که هر کسی کمی در مورد تحلیل تکنیکال بداند از صلیب مرگ به‌راحتی عبور نمی‌کند. حالا هم یک تحلیلگر عقیده دارد که کندل‌های Heikin-Ashi خبر از احتمال بالای ریزش بیت‌کوین می‌دهند.

بیت‌کوین در محدوده قیمتی ۲۹ هزار دلار قرار دارد و بسیاری از اندیکاتورها احتمال ریزش بیشتر این ارز دیجیتال را مطرح می‌کنند.

بنجامین کوئن، در آخرین جلسه استراتژی خود که به صورت آنلاین در یوتیوب برگزار شد گفت: کندل‌های Heikin-Ashi روایتی جامع‌تر و دقیق‌تر از ادامه روند بازار دارند. شما در روند صعودی هم کندل قرمز می‌بینید و در روند نزولی هم کندل سبز وجود دارد. اما این کندل‌ها با شما حرف می‌زنند.


بیشتر بخوانید:بلاک چین چیست؟/ هر آنچه که باید درباره بلاک چین بدانید


«دلیل اینکه ما به کندل‌های Heikin-Ashi نگاه می‌کنیم این است که کندل‌های معمولی داستانی از بازار برای ما ندارند. کندل‌های Heikin-Ashi به کندل‌های قبلی خود وابسته هستند و عملا با بررسی این کندل‌ها سروصدا را از تحلیل خود حذف می‌کنید.».

ریزش بیت کوین ادامه دارد؟

این تحلیلگر در این جلسه استراتژی با تحلیل رفتار نمودار بیت‌کوین در چندین دوره نزولی گذشته به سرمایه‌گذاران پیشنهاد کرد تا پاییز آینده انتظاری از بیت‌کوین نداشته باشند. همچنین به سرمایه‌گذاران گفت اگرچه سخت است اما تا پاییز ناامید نشوید چون ممکن است اعداد پایین‌تری ببینیم.

«ما باید به شما بگوییم که برای بازار نزولی آماده باشید. فکر نکنید ریزش بیت‌کوین از ۶۹ هزار دلار تا ۳۰ هزار دلار بازار نزولی محسوب می‌شود. بلکه بازار نزولی یعنی بی‌تفاوتی بعد از ریزش سهمگین.».

بر اساس تحلیل کندل‌های Heikin-Ashi می‌توان استدلال کرد که بازار احتمالا چند ماه دیگر هم روندی نزولی دارد و نمی‌توان از این بازار انتظار زیادی داشت. علاوه بر این برخی از سیگنال‌ها هم نسبت به ریزش بیشتر بازار رمزارزها هشدار می‌دهند.

نمودار ماهانه بیت‌کوین که ریزش‌های چند ماهه را نشان می‌دهد

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =

پراپ تریدینگ

کمان