شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
کد خبر : 14285

گزارش بورس امروز 28 فروردین / شاخص 0.7 درصد دیگر افت کرد

به گزارش شهر بورس، بازار سهام در جریان معاملات امروز با افت شاخص همراه بود. حدود ۳۱۰ نماد در بورس امروز با روند نزولی همراه بودند و تنها ۱۸ نماد در بورس امروز روند مثبتی را ثبت کردند. حجم و ارزش معاملات همجنان در حالت رکود به سر می‌برد. حقوقی‌ها امروز بیش از ۴۹۰ میلیارد

به گزارش شهر بورس، بازار سهام در جریان معاملات امروز با افت شاخص همراه بود. حدود ۳۱۰ نماد در بورس امروز با روند نزولی همراه بودند و تنها ۱۸ نماد در بورس امروز روند مثبتی را ثبت کردند. حجم و ارزش معاملات همجنان در حالت رکود به سر می‌برد. حقوقی‌ها امروز بیش از ۴۹۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

گزارش بورس امروز 28 فروردین

نمادهای خساپا، خودرو و خگستر بیش‌ترین حجم عرضه و نماد سپاس و ثبهساز بیش‌ترین حجم تقاضا را در جریان معاملات امروز بازار سهام ثبت کردند. بیش‌ترین تاثیر منفی در بازار را نمادهای فولاد، فملی و شستا داشتند.

گزارش بورس امروز 28 فروردین

نمادهای «فملی»، «اپال»، «سیتا»، «بوعلی»، «ساراب»، «شستا» و «وبملت» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «بگیلان»، «آریا»، «بپاس»، «غگیلا»، «بپیوند»، «صبا» و «تسه» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند. نمادهای وبملت، وبصادر و فملی بیش‌ترین حجم خریدار حقوقی را داشتند.

 

بیشتر بخوانید: پیش‌گشایش بورس امروز 28 فروردین 1400

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان