تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۱۶
کد خبر : 99512

مدیرعامل گروه مالی فیروزه در گفت‌وگو با شهر بورس مطرح کرد؛

گروه مالی فیروزه به دنبال ارائه کامل خدمات مالی به مردم

گروه مالی فیروزه به دنبال ارائه کامل خدمات مالی به مردم
رامین ربیعی مدیرعامل گروه مالی فیروزه از برنامه‌های این شرکت برای ارائه کامل خدمات مالی به مردم طی سالیان آینده خبر داد.

رامین ربیعی در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره فعالیت‌های گروه مالی فیروزه، اظهار داشت: گروه مالی فیروزه 19 سال است که در بازار سرمایه فعالیت می‌کند. اولین صندوق ایران را تاسیس کردیم و طی این سال‌ها، فعالیت خود را در حوزه‌های مختلف گسترش دادیم. این شرکت در حال حاضر یک هلدینگ مالی بوده و کارگزاری، سبدگردان، مشاور سرمایه‌گذاری، تامین مالی جمعی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری بورسی و غیربورسی دارد که از این جهت در کشور منحصر به‌فرد است.

وی افزود: فیروزه 12 صندوق فعال دارد که 9 صندوق در ایران فعالیت می‌کند، دو صندوق در اروپا و یک صندوق بازارگردانی. هدف و استراتژی گروه مالی فیروزه این است که طی سال‌های آینده تمامی خدمات مالی را در اختیار همه مردم قرار بدهد.

مدیرعامل گروه مالی فیروزه با اشاره به انتقادات مطرح شده نسبت به افزایش صندوق‌های سرمایه‌گذاری، خاطرنشان کرد: من به شدت طرفدار سرمایه‌گذاری غیرمستقیم است. طی سالیان اخیر بازار سرمایه شاهد افت و خیزهای مختلفی بود و به همین خاطر سرمایه گذاری در بازار سرمایه نیز اقدام پرریسکی به حساب می‌آید.


بیشتر بخوانید: صندوق اهرمی موج فیروزه از فردا پذیره نویسی می شود


ربیعی در واکنش به این موضوع که «اگر سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه پُر ریسک است، چرا صندوق اهرمی این شرکت جدیداً رونمایی شد؟»، گفت: ریسک در بازارهای مالی به معنای «نوسان» است. کسی که نمی‌تواند ضرر 10 درصدی را تحمل کند، نباید اصلاً وارد بازار سهام شود. صندوق‌های اهرمی به درد افرادی می‌خورد که تحمل ریسک دارند و به دیدگاه بلندمدتی دارند.

وی ادامه داد: من می‌توانم ضمانت کنم که بازار سرمایه در 10 سال آینده بهترین بازار نسبت به سایر بازارها خواهد بود. صندوق موفقیت فیروزه در سال 89 تاسیس شد. کسی که سال 1389 مبلغ یک میلیون تومان در این صندوق سرمایه‌گذاری می‌کرد، الان 220 میلیون تومان پول داشت.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان