شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۰۵
کد خبر : 80610

گردهمایی مدیران بازار سرمایه در کرمان

گردهمایی مدیران بازار سرمایه در کرمان
رییس کمیسیون امور زیربنایی و سرمایه‌گذاری اتاق کرمان از برگزاری همایش آشنایی با ابزارهای نوین تامین مالی از محل بازار سرمایه خبر داد.

به گزارش شهر بورس، علی نقوی افزود:اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت فرابورس ایران کارگاه آموزشی و همایش آشنایی با روش‌ها و ابزارهای نوین تامین مالی از محل بازار سرمایه و تشریح روند پذیرش شرکت‌ها در بورس و فرابورس را برگزار می کند. وی افزود: این همایش با حضور مجید عشقی (رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار)،محمدعلی شیرازی (مدیرعامل شرکت فرابورس ایران) و مدیران عامل شرکت بورس کالای ایران و بورس انرژی ایران برگزار خواهد شد.

رییس کمیسیون امور زیربنایی و سرمایه گذاری اتاق کرمان اظهار داشت: معرفی روش‌ها و ابزارهای تامین مالی در بازار سرمایه با هدف کمک به بنگاه‌های اقتصادی استان کرمان به منظور احداث واحدهای تولیدی، خدماتی، تکمیل پروژه های نیمه تمام، توسعه خطوط تولیدی،خرید تجهیزات و ماشین آلات و تامین سرمایه در گردش شرکت‌ها و واحدهای تولیدی از اهداف این همایش است.


شهرداری تبریز همایش بین المللی جذب سرمایه گذاری برگزار می کند


علی نقوی افزود: در این همایش همچنین شرایط و الزامات شرکت‌ها برای پذیرش در بازار سرمایه تشریح خواهد شد و امتیازات و مزایای شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و فرابورس نیز ارایه خواهد شد.

نقوی گفت: به تسهیلات مربوط به تامین مالی و پذیرش شرکت‌های دانش بنیان در بورس و فرابورس نیز در این همایش پرداخته خواهد شد. رییس کمیسیون امور زیربنایی و سرمایه گذاری اتاق کرمان افزود:تشریح شرایط تاسیس شرکت پروژه ها و تامین مالی از محل بازار سرمایه نیز در دستور کار این همایش قرار دارد تا پروژه های دارای توجیه فنی و اقتصادی مناسب بتوانند با رعایت الزامات و قوانین مربوطه، نسبت به تاسیس شرکت پروژه و تامین مالی لازم جهت احداث پروژه از محل بازار سرمایه اقدام نمایند.

به گفته نقوی، در این همایش شرایط تاسیس صندوق های سرمایه گذاری زمین و ساختمان و تامین مالی از طریق بازار سرمایه تشریح می شود.
نقوی اظهار داشت: این همایش  پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۸ الی ۱۲ در سالن زنده یاد کامیابی- اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان برگزار خواهد شد.

گردهمایی مدیران بازار سرمایه در کرمان

منبع: اقتصادکرمان

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =

پراپ تریدینگ

کمان