شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
کد خبر : 80592

شهردار تبریز در گفت‌وگو با شهر بورس؛

شهرداری تبریز همایش بین المللی جذب سرمایه گذاری برگزار می کند

شهرداری تبریز همایش بین المللی جذب سرمایه گذاری برگزار می کند
هوشیار شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز همایش بین المللی جذب سرمایه گذاری برگزار می کند که این کار برای جذب سرمایه‌گذاران داخل و خارج کشور است.

یعقوب هوشیار در گفت‌وگو با شهر بورس در خصوص تلاش برای جذب سرمایه گذاری در تبریز اظهار داشت: تبریز به جهت شرایط خاص جغرافیایی و هم مرزی با برخی کشورهای همسایه ظرفیت‌های خاصی دارد که قطعا مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران قرار دارد و علاوه بر این تبریز قدمت بالایی در شهرنشینی دارد.

وی ادامه داد: تبریز در سالهای گذشته ظرفیت‌ها و سرمایه‌گذاری خوبی را جذب کرده است و تمام تلاش شهرداری تبریز در سال 1402 این بوده که هم مجموعه سازمان سرمایه گذاری را بعد از سال‌ها احیا کرد و یک نظام مالی قوی را پشت صحنه سازمان سرمایه گذاری قرار داد و همچنین برنامه ریزی یک همایش بین المللی سرمایه‌گذاری را انجام دادیم.

شهردار تبریز تصریح کرد: این کار برای جذب سرمایه‌گذاران داخل و خارج کشور است؛ همچنین از توانمندی‌های شرکت‌هایی مانند سرمایه گذاری مسکن استفاده خواهیم کرد و امیدواریم با همگرایی و تشویق‌های در نظر گرفته شده برای توسعه جذب سرمایه‌گذاری موفق باشیم.


بیشتر بخوانید: شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب آینده خوبی در آذربایجان‌ شرقی دارد


وی در خصوص عملکرد شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب در تبریز عنوان کرد: همه مجموعه‌های تخصصی در حوزه مسکن توفیقات خوبی داشته‌اند از جمله همین شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب که پروژه‌های موفقی مانند آسمان را کار کرده و در حال حاضر هم پروژه آیمان را در دست دارند.

هوشیار ادامه داد: همه پروژه ‌های شرکت سرمایه گذاری مسکن کیفیت خوبی را دارند و همچنین اعتماد و اعتبار خوبی به آنها از سوی مردم تبریز وجود دارد و امیدواریم این اعتماد ادامه داشته باشد. ما از هر مجموعه سرمایه‌گذاری در تبریز حمایت می‌کنیم خصوصا که این شرکت سالهای سال در تبریز فعالیت کرده‌اند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان