فارابی
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
کد خبر : 58284

مدیر تالار بورس منطقه‌ای کیش در گفت‌وگو با شهر بورس:

کیش اینوکس 2022 بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت های بازار سرمایه است

کیش اینوکس 2022 بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت های بازار سرمایه است
مدیر تالار بورس منطقه‌ای کیش گفت: برگزاری رویداد کیش اینوکس 2022 بهترین فرصت برای بازار معرفی ظرفیت‌های بازار سرمایه برای تامین مالی است.

شهر بورس – مصطفی منطقی: حامد موسوی مدیر تالار بورس منطقه‌ای کیش، در گفت‌وگو با شهربورس، درباره برگزاری رویداد کیش اینوکس 2022، اظهار داشت: فارغ از اینکه نمایشگاه در کجا برگزار می‌شود ماهیت آن است که در وضعیت فعلی اقتصادی مخصوصاً در حوزه اقتصاد و سرمایه‌گذاری کشور اتفاق خوبی است.

وی با اشاره به قرارگیری سه حوزه بورس، بانک و بیمه در کنار یکدیگر در کیش اینوکس 2022، خاطرنشان کرد: قرارگیری فعالان و نخبه‌های این سه حوزه در کنار یکدیگر به عنوان همایش یا کیش اینوکس 2022 قطعاً دستاوردهای خوبی از لحاظ ارگانی و شخصی به ارمغان خواهد آورد.

بانک آینده

موسوی ادامه داد: در این برهه از زمان بیشتر از هر زمان دیگری به تعامل بهتر و بیشتر میان بازار پول و سرمایه نیاز داریم.


بیشتر بخوانید: کیش اینوکس 2022؛ پنجره‌ای رو به فرصت‌های سرمایه‌گذاری


وی با بیان اینکه تمامی افراد حاضر در کیش اینوکس 2022 اعم از شخصی و ارگانی، جزو نخبه‌های اقتصادی کشور هستند، عنوان کرد: بحث، تبادل نظر و نشست‌هایی که در کنار نمایشگاه میان این عزیزان برگزار می‎شود سبب به‌روز شدن اطلاعات، افزایش سواد مالی افراد، رونمایی و تأکید بیشتر به برخی ظرفیت‌ها خواهد شد.

مدیر تالار بورس منطقه‌ای کیش به تشریح ظرفیت‌های بازار سرمایه در تامین مالی پرداخت و گفت: بازار سرمایه ابزارهای تأمین مالی متنوعی دارد و باید از هر فرصتی از جمله کیش اینوکس 2022 برای اظهار نظر درباره ابزارهای نوین تأمین مالی بازار سرمایه استفاده کنیم.

موسوی تصریح کرد: ماهیت اصلی بازار سرمایه استفاده از این ابزارهاست که در واقع بازار ثانویه مکمل بحث تأمین مالی خواهد بود.


بیشتر بخوانید: رتبه دوم حجم معاملات کشور متعلق به کیش است


وی درمورد حضور بانک ها در کیش اینوکس 2022، اظهار داشت: اوراق گام یکی از ابزارهای جدید بانک‌‎هاست که به تازگی مورد استقبال قرار گرفته است. این موضوع نشان دهنده تعامل بین بازار پول و بازار سرمایه است که بنگاه‌ها از آن منتفع می شوند.

موسوی به ظرفیت‌های کیش اینوکس 2022 برای ایجاد بورس بین‌الملل اشاره کرد و یادآور شد: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بیشتر حول دو محور بورس بین‌الملل و معرفی رمزارز ریال خواهد بود.

مدیر تالار بورس منطقه‌ای کیش با اشاره به موافقت سازمان بورس با راه اندازی بورس بین الملل، اظهار داشت: بورس بین الملل تا چند وقت پیش از طرف دبیر شورای عالی مناطق تجاری مطرح می‌شد ولی موانع مقرراتی برای آن وجود داشت که با جدیت بیشتر و توجه شخص وزیر اقتصاد و آقای پورابراهیمی این موانع برداشته شد.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =

پراپ تریدینگ

کمان