صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
کد خبر : 99180

کیش اینوکس، مجمع اقتصادی غرب آسیا

کیش اینوکس، مجمع اقتصادی غرب آسیا
کیش این زیباترین نقطه و جزیره ایران در روزهای میانی آبان ماه، میزبان هزاران نفر از دست اندرکاران بخش های اقتصادی ایران بود.

به گزارش شهر بورس، این جزیره در حافظه خود در ده ساله اخیر، برگزاری رویداد کیش اینوکس در پائیز را بخاطر دارد. رویدادی که سال به سال و گام به گام در مسیر بهبود و تعالی ایران گام برداشته و هر سال تاثیرگذارتراز گذشته، به حیات و بالندگی ادامه داده و به تریبونی برای واکاوی مسائل عدیده به دور از هرگونه جانبداری سیاسی تبدیل شده است.

کیش اینوکس با برگزاری دهمین دوره و مهیا کردن اکوسیستم بازارهای مالی، پای به مرحله مهمتری گذاشته است؛ تبدیل شدن به مجمع اقتصادی غرب آسیا برای گفتمان سازی، تحلیل روندها و ترسیم نقشه راه آینده اقتصاد کلان ایران و منطقه با مشارکت آنهایی که فرداهای بهتر را آرزو دارند.

رویداد کیش اینوکس 2023 در حالی پایان یافت که به اذعان صاحب نظران، مسئولان و فعالان بازارهای مالی با اتکا به در نظرگرفتن همه ابعاد موثر در شکل گیری یک رویداد از جمله نگاه صادقانه و برد- برد به کلیه بخش ها، محتوا، شکل، پیام، برنامه ریزی، هدفمندی و ایجاد رضایت جمعی، توانست نشان دهد که یک رویداد اقتصادی می تواند بستری را فراهم کند که همه ذینفعان خود را در آن موثر و نقش آفرین ببینند و درعین حال، به اقتصاد منطقه ای که میزبانی اش را داراست، جان تازه ای بدهد. این همان موضوعی است که نمایشگاههای تخصصی مهم را به مقاصد گردشگر پذیر و اشتغال آفرین تبدیل می کند(مایس).


بیشتر بخوانید:غرفه شهر بورس در نمایشگاه مطبوعات 1402


پرنده کیش اینوکس که هر سال به طور نمادین درآسمان آبی خلیج فارس و کیش این دردانه زیبا به پرواز درمی آید، استعاره ای است از روایت پیشرفت با این پیام که می توانیم وفاق، تفاهم وهم افزایی را درعین تفاوت ها تجربه کنیم و با پرهیز از نگاههای بخشی و سلیقه ای، در مسیر توسعه همه جانبه و متوازن ایران و دستیابی به اقتصادی شفاف و شناسنامه دار گام برداریم.

10 سال برگزاری منظم و روبه رشد یک رویداد، سری پر شور و دلی لبریزعشق و ذهنی خستگی ناپذیرمی خواهد و دست آخر آمادگی برای تاب آوردن و خون دل خوردن و مدیریت بحران. چه به قول خواجه شیراز “با دل خونین، لب خندان بیاور همچو جام/ نی گرت زخمی رسد آیی چو چنگ اندر خروش”.

تصویر آخر اما امید بخش بود: مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بزرگ، هنگام خروج با این نوشته روبرو بودند: سپاس از همراهی شما و به امید دیدار در کیش اینوکس 2024 / 14 تا 17 آبان 1403

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان