تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 13498

تبریز میزبان چهارمین رویداد رقابتی «اینوتکس پیچ» شد

به گزارش شهر بورس، اینوتکس پیچ ، یکی از بخش‌های نمایشگاه اینوتکس است که دوره چهارم آن همزمان با دهمین دوره برگزاری اینوتکس برای ایجاد فضایی رقابتی بین استارتاپ های سراسر کشور فراهم می‌کند. در «اینوتکس پیچ» استارتاپ‌‌ها به صورت آنلاین داوری شده، ابتدا تیم‌های استارتاپی در خصوص نحوه ارائه به سرمایه‌گذار آموزش‌دیده و در

به گزارش شهر بورس، اینوتکس پیچ ، یکی از بخش‌های نمایشگاه اینوتکس است که دوره چهارم آن همزمان با دهمین دوره برگزاری اینوتکس برای ایجاد فضایی رقابتی بین استارتاپ های سراسر کشور فراهم می‌کند.

در «اینوتکس پیچ» استارتاپ‌‌ها به صورت آنلاین داوری شده، ابتدا تیم‌های استارتاپی در خصوص نحوه ارائه به سرمایه‌گذار آموزش‌دیده و در ادامه در حضور سرمایه‌گذاران محلی، به معرفی ایده یا محصول خود می‌پردازند، سپس از استارتاپ‌‌های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه‌گذاران دعوت به عمل می‌آید. در این مرحله از رقابت که در استان‌های مختلف برگزار خواهد شد.

در ادامه از استارتاپ‌های برگزیده‌شده در مرحله مقدماتی به‌منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس 2021 و نیز شرکت در رقابت‌های نیمه‌نهایی و نهایی دعوت به عمل می‌آید، در این مرحله نیز استارتاپ‌ها ضمن بهره‌مندی از فرصت حضور در دوره‌ی پیش شتاب دهی مخصوص اینوتکس، امکان بهره‌مندی از خدمات ویژه (از قبیل فضای کار اشتراکی رایگان، خدمات مربوط به سیستم‌های پرداخت آنلاین و …) را به‌منظور توسعه کسب‌وکار و آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت نهایی را خواهند داشت.

شایان ذکر است که رقابت نهایی بین استارتاپ‌ها در قالب نبرد استارتاپی (Battle) اتفاق خواهد افتاد. در اینوتکس بتل، استارتاپ‌ها علاوه بر معرفی محصولات یا خدمات خود، دوبه‌دو به بحث و مناظره با یکدیگر خواهند پرداخت تا درنهایت برترین استارتاپ‌ها از دیدگاه داوران و مخاطبان انتخاب گردد.

مرحله نخست این رقابت‌ها از بهمن‌ماه تا اردیبهشت‌ماه سال 1400 در ۶ شهر ایران (قزوین، تبریز، همدان، کرمان، بوشهر و تهران) برگزار و ایده‌های برتر هر شهر به انتخاب داوران محلی مشخص خواهند شد.

سمیه خیراللهی دبیر برگزاری این رویداد در تبریز و کارشناس فناوری فن بازار در آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با شهر بورس گفت:  ثبت‌نام در چهارمین دوره رقابت‌های اینوتکس پیچ که یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) آغازشده است و در این  رقابت که از ۲۳ بهمن ٩٩ تا اردیبهشت ۱۴۰۰ در استان‌های کرمان، تهران، قزوین، بوشهر، تبریز و همدان برگزار می‌شود.  ثبت‌نام در این استارتاپ‌ها در سایت   Pitch.inotex.com امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه پیش‌ازاین استارت آپ های استانی که علاقه‌مند به شرکت در این رقابت‌ها بودند باید از شهرهای دیگر اقدام به ثبت‌نام می‌کردند اما در چهارمین دوره از رقابت‌های اینوتکس پیچ، تبریز نیز یکسی از شهرهای‌ پایلوت برای برگزاری رویداد شد، افزود: این رویداد در تبریز توسط شتاب‌دهنده پویان و پارک علم و فناوری و فن بازار ملی ایران و شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: استارتاپ های مستقر در تبریز، می‌توانند جهت راهنمایی با شماره 09904363085 تماس حاصل نمایند.

این گزارش می‌افزاید، دهمین نمایشگاه اینوتکس یک رویداد منحصربه‌فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است و امسال به شیوه‌ای جدید و نوآورانه، به صورت ترکیبی از بخش‌های حضوری و مجازی در پارک پردیس برگزار خواهد شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان