صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
کد خبر : 53443

چای هم وارد تالار شیشه ای می شود؟

چای هم وارد تالار شیشه ای می شود؟
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با اشاره به ضرورت ورود چای به بورس گفت : نباید قیمت گذاری محصولات دست افرادی محدود باشد.

به گزارش شهربورس، ورود هر محصولی به بازار بورس هم به نفع تولیدکننده و هم خریدار خواهد بود زیرا که باعث قیمت گذاری درست و واقعی آن محصول می شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری مهر، رسول فرخی با اشاره به روند ساخت سد دیلمان، اظهار کرد: حدود ۵۰ سال است که مردم منتظر ساخت این سد هستند و رایزنی‌ها انجام شده و قرار است تا پایان خردادماه یا اوایل تیرماه کلنگ زنی این پروژه انجام شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با بیان اینکه اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی برای تجهیز کارگاه سد دیلمان لحاظ شده است، تصریح کرد: برای تسریع در روند کار این پروژه نیازمند ورود بخش خصوصی هستیم.

وی با بیان اینکه چای محصول استراتژیک استان گیلان است، ادامه داد: بخش اعظمی از شهرستان‌های سیاهکل و لاهیجان تک محصولی است لذا رایزنی‌هایی در خصوص افزایش حمایت از چایکاران انجام گرفته و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برای بحث خرید تضمینی چای در بودجه لحاظ شده است.

فرخی تصریح کرد: در راستای حمایت از چایکاران ۲۰۰ میلیارد تومان به صندوق چای اختصاص یافته تا به صورت وام بدون بهره به چایکاران اعطا شود و در این زمینه روند رو به جلویی داریم.


بیشتر بخوانید:تغییر در شرایط عرضه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس


عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت ورود چای به سمت بورس، گفت: قیمت چای نباید تنها در اختیار افراد معدودی باشد و ورود این محصول به بورس زمینه افزایش فعالیت چایکاران را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه با اعتبارات دولتی نمی‌توان مشکل آب و فاضلاب را حل کرد، بیان کرد: البته مکاتبات اولیه برای گرفتن وام انجام شده اما مشکل فاضلاب شهرستان سیاهکل و لاهیجان فقط از طریق بخش خصوصی حل می‌شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان