شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
کد خبر : 70027

پیش بینی بورس فردا 10 بهمن 1401 | ورق بازار برمی گردد؟ + فیلم

پیش بینی بورس فردا 10 بهمن 1401 | ورق بازار برمی گردد؟ + فیلم

پیش بینی بورس فردا 10 بهمن 1401 نشان می دهد که با وجودِ سرخ پوشی بازار امروز، امیدها نسبت به حمایت از بازار در روز دوشنبه افزایش یافته است.

به گزارش شهر بورس، بازار سرمایه امروز وضعیت مناسبی نداشت؛ سهامداران در پیش بینی بورس فردا 10 بهمن 1401 امیدوارند که ورق بازار برگردد.

در جریان معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران افت نزدیک به 58 هزار واحدی داشت و در سطح یک میلیون و 542 هزار واحد قرار گرفت.

بر این اساس، سنگین ترین افت بورس در 30 ماه اخیر رقم خورد.

پس از 26 مرداد 1399 که شاخص کل 89 هزار و 693 واحد افت داشت، دماسنج بازار هرگز چنین افتی نداشته است. آن مقطع روزهای نخست ریزش سنگین و تاریخی بورس بود.


بیشتر بخوانید: سنگین ترین افت بورس در 30 ماه اخیر ثبت شد + جزئیات


اتفاقات رخ داده در بازار امروز و افت شاخص کل به میانه کانال یک میلیون و 500 هزار واحد، سهامداران را نسبت به آینده بازار نگران کرده است.

تنها نکته مثبتی که امروز اتفاق افتاد، جمع آوری صفوف فروش در اواخر بازار بود.

همین اتفاق باعث شد تا سهامداران با امید بیشتری به معاملات فردا چشم بدوزند.

پیش بینی بورس فردا 10 بهمن 1401

سید هادی میرعلمی با پیش بینی بورس فردا به شهر بورس گفت: امروز، یکی از بدترین روزهای بورس رقم خورد که حدود دو هزار میلیارد تومان از نقدینگی اشخاص حقیقی از بازار خارج شد.

وی افزود: متاسفانه امروز، یکی از بدترین روزهای بورس رقم خورد که حدود دو هزار میلیارد تومان از نقدینگی اشخاص حقیقی از بازار خارج شد.

این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: در انتهای بازار، بسیاری از صفوف فروش جمع آوری شدند که نشان می دهد فردا، بازاری متعادل‌تر و بهتر خواهیم داشت.

میرعلمی با اشاره به وضعیت تکنیکالی شاخص کل، خاطرنشان کرد: از لحاظ تکنیکالی وارد روندی نزولی شده‌ایم که تا زمانی که داخل آن قرار گرفته‌ایم، مثبت‌های پیش‌رو می‌تواند اصلاحات این روند نزولی باشد.

وی ادامه داد: البته قرار نیست این روند نزولی همانند گذشته طولانی باشد. قیمت دلار طی روزهای اخیر افزایش پیدا کرده و عوامل بنیادی هم به نفع بازار سرمایه هستند.

این فعال بازار سرمایه گفت: این روند نزولی صرفاً می‌تواند یک فرصت خرید برای ما ایجاد کند؛ چراکه صعود بعدی بازار، صعودی چشمگیر خواهد بود.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان