شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
کد خبر : 121620

پیش بینی بورس فردا | چهارشنبه هشت فروردین 1403

پیش بینی بورس فردا | چهارشنبه هشت فروردین 1403

معاملات بازار سرمایه امروز متعادل و رو به منفی دنبال شد. بورس فردا چه خواهد شد؟ آیا روند معاملات کم رمق روز جاری، در روز چهارشنبه نیز ادامه خواهد یافت؟

به گزارش شهر بورس، معاملات بازار سرمایه امروز متعادل دنبال شد، اما بزرگان بازار وضعیت به مراتب بدتری نسبت به نمادهای کوچک تر داشتند. پیش بینی بورس فردا چهارشنبه هشت فروردین 1403 چیست؟

امروز شاخص هم وزن همانند روزهای گذشته عملکرد بهتری نسبت به شاخص کل داشت و توانست حدود 600 واحد رشد کند؛ این در حالی بود که شاخص کل بیش از 4 هزار واحد افت را تجربه کرد که همین موضوع از وضعیت خوب نمادهای کوچک تر در بازار امروز حکایت دارد.

 

در معاملات روز سه شنبه، خساپا همچنان لیدر بازار بود و در طول معاملات، نوسانات مختلفی را تجربه کرد و در پایان معاملات خود را با کمتر از نیم درصد رشد نسبت به روز گذشته به پایان برد. در کنار خساپا، خگستر نیز شاهد تحرکاتی بود.

گروه رایانه، شگفتی ساز معاملات امروز شد. نمادهایی از جمله توسن، رانفور، مرقام و فن آوا امروز به صف خرید رسیدند و وضعیت بسیار خوبی داشتند. در کنار آنها، گروه بانکی نیز شاهد تحرکاتی بود و وبصادر توانست معاملات خود را در محدوده های مثبت به اتمام برساند.

همچنین سهام شرکت فولاد خوزستان نیز معاملات جالب توجهی را شاهد بود و فخوز معاملات خود را با رشد نزدیک به دو درصدی به اتمام رساند.

 

نمای پایانی بورس امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳

در پایان معاملات، 52 درصد از سهام بازار سبزپوش شدند و 48 درصد نمادها، معاملات خود را در محدوده های منفی به اتمام رساندند. ارزش معاملات نسبت به روز گذشته با کاهش مواجه شد و در محدوده هفت هزار میلیارد تومان قرار گرفت.

پیش بینی بورس فردا | چهارشنبه هشت فروردین 1403

بازار متعادلِ امروز و کاهشی نسبت عرضه ها در دقایق پایانی، می تواند تا حدودی نوید بازاری بهتر برای روز چهارشنبه را بدهد. با این حال، نمی‌توانیم انتظار روزی سراسر سبز را از روز چهارشنبه داشته باشیم.

بزرگان بازار همچنان چشم به نمادهای خودرویی و مخصوصاً خساپا دوخته‌اند. وبصادر نیز شاید تا حدودی بتواند جو مثبت در بازار ایجاد کند، اما آنچه که بورس بازها همیشه اذعان می‌کنند، این است که خودرویی ها همیشه اصلی ترین دماسنج بازار بوده‌اند.

در این شرایط، به نظر می‌رسد که در معاملات فردا نیز روند متعادل بازار ادامه داشته و همچنان شاهد رشد یا افت سنگینی از بازار سرمایه نباشیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − شش =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان