شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر : 121346

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

پیش بینی بورس فردا | دوشنبه 6 فروردین 1403

پیش بینی بورس فردا | دوشنبه 6 فروردین 1403
در نخستین روز معاملاتی بازار سهام، اکثر نمادهای بازار واکنش شایسته‌ای به بهار 1403 داشتند و بیش از 90 درصد سهام مثبت شدند، اما بورس در روز دوشنبه چه خواهد شد؟ آیا روند صعودی بورس کماکان ادامه دارد؟

به گزارش شهر بورس، شروع بازار سرمایه در سال 1403، شروعی طوفانی و البته بسیار امیدوارکننده برای سهامداران بود.پیش بینی بورس فردا دوشنبه 6 فروردین 1403 چگونه است؟

در نخستین روز معاملاتی سال جدید، شاخص کل توانست بیش از 41 هزار واحد رشد کرده و به ارتفاع دو میلیون و 236 هزار واحد برسد. شاخص هم وزن نیز وضعیت مشابهی داشت و حتی توانست بهتر از شاخص کل نیز عمل کند. شاخص هم وزن امروز (یکشنبه) بیش از 15 هزار واحد معادل دو درصد رشد داشت. این در حالی بود که مقدار رشد شاخص کل، نزدیک به دو درصد بود.

ارزش معاملات امروز به نزدیکی هشت هزار میلیارد تومان رسید و نمادهای خودرو، وپارس و فولاد در صدر ارزش معاملات قرار گرفتند. نمادهای فولاد، فملی و شپنا بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص کل داشتند.

تعداد صفوف خرید بازار امروز به 179 نماد رسید و تنها 29 نماد در صف فروش گرفتار شدند. همچنین 91 درصد از سهام بازار سبزپوش بودند و 9 درصد سهام بازار معادل 65 نماد سرخ پوش شدند.


بیشتر بخوانید: پیش بینی بورس فردا | سه‌شنبه هفت فروردین 1403


پیش بینی بورس | دوشنبه 6 فروردین 1403

در بازار امروز، نمادهای گروه خودرویی خوش درخشیدند. خودرو از ابتدای بازار پرتقاضا بود و لحظاتی به صف خرید رسید، اما عرضه صف خرید سهام شرکت ایران خودرو، تا حدودی عرضه ها را در بازار افزایش داد.

از نیمه دوم معاملات، بازوبند لیدری به بازوی خساپا بسته شد و صف خرید آن، بار دیگر تقاضا را در بازار تقویت کرد. در ادامه، نوبت به نمادهای پالایشی رسید و شپنا تا نزدیکی‌های صف خرید پیش روی کرد.

همچنین صندوق‌های اهرمی نیز وضعیت مساعدی داشتند و صندوق موج فیروزه با رشد بیش از 9 درصدی به یک قدمی صف خرید رسید.

با توجه به صفوف خرید بازار در پایان معاملات، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که جو مثبت در معاملات دوشنبه نیز پابرجا بماند. سهامداران انتظار دارند که پیش روی نمادهای خودرویی و پالایشی در معاملات فردا نیز ادامه داشته و البته امید دارند که شیطنت‌هایی مانند عرضه‌های سنگین و آبشاری توسط برخی حقوقی‌ها را در سال جدید شاهد نباشند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان