تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۵:۱۰
کد خبر : 117645

پتکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر شد

پتکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر شد
شهر پلاس: ولادیمیر پتکوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر انتخاب شد.

به گزارش شهر پلاس، فدراسیون فوتبال الجزایر با اعلام توافق نهایی بین مسوولان فوتبال این کشور و ولادیمیر پتکوویچ خبر از همکاری طرفین داد و نوشت: سرمربی جدید تیم ملی به زودی وارد الجزایر خواهد شد. بر این اساس روز دوشنبه نشست خبری برگزار می‌شود تا شرایط همکاری اعلام شود. قرارداد پتکوویچ ۲ساله و با هدف رسیدن به نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۵ آفریقا در مغرب و همچنین راهیابی به جام‌جهانی امضا شده است.

انتخاب ولادیمیر پتکوویچ به عنوان سرمربی جدید الجزایر، دوران جدیدی را برای تیم فوتبال الجزایر رقم می‌زند. پتکوویچ با تجربیاتی که دارد می‌تواند به الجزایر کمک کند تا به اهداف جدیدی در فوتبال ملی دست یابد.

تجربه بین‌المللی او شامل حضور در ترکیه و ایتالیا است، جایی که او مربی تیم‌هایی مانند سامسون اسپور و لاتزیو بود. تحت هدایت او، لاتزیو در سال ۲۰۱۳ قهرمان کوپا ایتالیا شد.


بیشتر بخوانید: غیبت فوق‌ستاره الاتحاد برابر الهلال!


با این حال، با تیم ملی سوئیس بود که پتکوویچ واقعاً خود را نشان داد. او پس از در اختیار گرفتن این تیم در سال ۲۰۱۴، سوئیس را به موفقیت‌های چشم‌گیر در مسابقات مهم، از جمله یورو ۲۰۱۶ و جام جهانی ۲۰۱۸ رساند.

در نوامبر ۲۰۱۹، پتکوویچ با راهیابی سوئیس به یورو ۲۰۲۰ به نقطه عطف جدیدی رسید و نخستین مربی تاریخ سوئیس شد که سه بار پیاپی جواز حضور در یک مسابقات بزرگ را کسب کرده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان