شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
کد خبر : 64550

توقف یک نماد دارویی در پایان معاملات امروز

توقف یک نماد دارویی در پایان معاملات امروز

نماد یک شرکت دارویی در پایان معاملات امروز جهت برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده به‌منظور تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه متوقف خواهد شد.

به گزارش شهر بورس، در این گزارش به بررسی وضعیت برخی از نمادهای بورسی در آغاز سومین روز هفته کاری می پردازیم. در پایان امروز، بازار سرمایه شاهد توقف یک نماد دارویی به منظور برگزاری مجمع عمومی فوق العاده خواهد بود.

امروز آخرین مهلت خرید و فروش سهام شرکت بورسی سینا دارو و قبل از مجمع فوق العاده برای افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی از محل سود ابناشته (از ۸۰۰ به ۱۶۰ میلیارد تومان) و اصلاح مفاد اساسنامه است.

قبل از آغاز معاملات بازار سهام نیز در سومین روز کاری هفته، نماد شرکت های سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی، فیبر ایران، قند لرستان، فنرسازی‌ زر، کارخانجات‌ دارو پخش، فولاد آلیاژی یزد، سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود، داروسازی سبحان انکولوژی و کلر پارس با افشای اطلاعات گروه ب و برای یک ساعت بسته شد.

شرکت‌های حفاری شمال و نفت سپاهان نیز با افشای الف، برای یک روز و بانک ایران زمین برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.


بیشتر بخوانید: روند صعودی بورس به زودی آغاز می شود


سهام شرکت دارو سازی تهران شیمی هم مشمول رفع گره معاملاتی است.

حجم مبنای “کابگن” هم از امروز به یک تغییر کرد و تعداد ابطالی های دیروز بورس و فرابورس نسبت به چند روز قبل افزایش یافت و شامل حال پالایشگاه بندر عباس، شهد، نیرو ترانس، سیمان لار سبزوار و تامین سرمایه دماوند شد.

منبع: بیدار بورس

آخرین اخبار اقتصادی را در کانال تلگرام شهر بورس بخوانید.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان