شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
کد خبر : 76063

واگذاری بزرگترین هلدینگ معدنی کشور با شرایط مطلوب

واگذاری بزرگترین هلدینگ معدنی کشور با شرایط مطلوب
وامید یکی از بزرگترین هلدینگ معدنی کشور با در نظر گرفتن شرایط واگذاری اقساطی، در روز 27 اسفند ماه سال جاری عرضه خواهد شد.

به گزارش شهر بورس، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید یکی از بزرگترین هلدینگ معدنی کشور با در نظر گرفتن شرایط واگذاری اقساطی، در روز 27 اسفند ماه سال جاری عرضه خواهد شد.

واگذاری بزرگترین هلدینگ معدنی کشور

به منظور اجرای ماده 16 قانون رفع موانع تولید و ارتقای نظام مالی کشور مبنی بر واگذاری بنگاه‌های فاقد فعالیت بانکی، بانک سپه نسبت به انتشار آگهی عرضه 17 درصد از سهام خود در شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید از طریق بورس اوراق بهادار تهران اقدام کرد. در این اطلاعیه قیمت پایه سهم برابر با 31700 ریال در نظر گرفته شده و با در نظر گرفتن شرایط واگذاری اقساطی، در روز 27 اسفند ماه سال جاری عرضه خواهد شد.


بیشتربخوانید: وامید سه هلدینگ جدید راه اندازی می کند


شرکت مذکور با نماد “وامید” یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هلدینگ چند رشت در بازار بورس تهران است. پرتفوی سرمایه‌گذاری شرکت متشکل از شرکت‌های فعال در زمینه صنایع استخراج کانه‌های فلزی، انرژی، واسطه‌گری مالی، سیمان و… است و به اذعان بسیاری از کارشناسان، نقشی مهم در توسعه اقتصادی کشور به ویژه در حوزه نفت و معادن بوده و به توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی تاکنون ایفا کرده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + هفده =

پراپ تریدینگ

کمان