تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۵۷
کد خبر : 97581

واریز مبلغ سه میلیون تومان برای بازنشستگان

واریز مبلغ سه میلیون تومان برای بازنشستگان
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی فولاد از واریز مبلغ سه میلیون تومان برای بازنشستگان خبر داد و جزئیات این واریزی را اعلام کرد.

به گزارش شهر بورس، کارت خرید اقساطی یکی از مزایای مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی و کارمندان دولت به حساب می‌آید.

امکان خرید اقساطی لوازم خانگی برای بازنشستگان تامین اجتماعی همیشه برای آنها راهگشا و کارٰآمد بوده است. برای همین هم کارا کارت در دسترس‌شان قرار گرفته تا بتوانند نقدی کالا و لوازم موردنیازشان را بخرند و به صورت اقساطی هزینه آن را پرداخت کنند.

کارا کارت این امکان را به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی و کارمندان دولت می‌دهد تا کالاهای موردنیاز خود را قسطی خریداری کنند.

یدالله راشدی تصریح کرد: در راستای ارائه ‌خدمات رفاهی به بازنشستگان، معاونت توسعه مدیریت و منابع صندوق اقدام به انعقاد قراردادی با فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا کرده است.


زمان واریز مرحله چهارم وام بازنشستگان مشخص شد


راشدی گفت: مبلغ شارژ اعتباری ماهیانه این کارت ۳۰ میلیون ریال معادل سه میلیون تومان است و بدین ترتیب و با استفاده از این کارت، برای کلیه بازنشستگان متقاضی در سراسر کشور خرید اعتباری از فروشگاه‌های اتکا میسر شده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان