شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
کد خبر : 100485

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار ثمسکن در گفت‌وگو با شهر بورس:

هلدینگ سرمایه‌گذاری مسکن بزرگ‌ترین شهر ساحلی بندرعباس را می‌سازد + فیلم

هلدینگ سرمایه‌گذاری مسکن بزرگ‌ترین شهر ساحلی بندرعباس را می‌سازد + فیلم
معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار ثمسکن از ساخت بزرگ‌ترین شهر ساحلی بندرعباس توسط هلدینگ سرمایه‌گذاری مسکن خبر داد.

محمدعلی قوهستانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار ثمسکن در گفت‌وگو با شهر بورس درباره فعالیت‌های این شزکت اظهار داشت: هلدینگ سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان بزرگترین هلدینگ ساخت‌وساز در سطح کشور در سال 1369 تاسیس شد.

وی ادامه داد: اصلا فلسفه ایجاد بانک مسکن ساخت مسکن بود و هلدینگ سرمایه‌گذاری به عنوان یکی ادارات بانک مسکن فعالیت داشت و امروز 16 شرکت زیرمجموعه دارد که در سطح کشور پراکنده هستند. هفت شرکت زیرمجموعه بورسی و باقی غیربورسی هستند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار ثمسکن با بیان اینکه فلسفه هلدینگ سرمایه‌گذاری ساخت مسکن است، گفت: در راستای اهداف و چشم اندازی که برای هلدینگ سرمایه‌گذاری مسکن باید بتوانیم یک توسعه پایدار و آرامش برای هموطنانمان ایجاد کنیم.

وی در خصوص شرکت در نمایشگاه‌هایی مانند کیش اینوکس 2023 توضیح داد: عصر جدید عصر ارتباطات است و باید با ذی نفعان و محاطبان ارتباط برقرار کنیم، فلسفه حضور در نمایشگاه‌ها هم پررنگ شدن نقشمان برای جامعه مخاطب است تا هم دغدغه مشتریان را برطرف و هم از طرفیت‌های دیگر شرکت‌ها استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید: مدیرعامل ثمسکن: امسال به دنبال رشد تولید و سودآوری شرکت هستیم


قوهستانی ادامه داد: در بحث ساخت‌وساز از زنجیره ساخت تا فروش، بسیاری از ذی نفعان درگیر هستند. ما اگر این ذی نفعان را کنار یکدیگر قرار داده و آنها را از ظرفیت هم برای هم‌افزایی مطلع کنیم، می‌توانیم اهداف و ظرفیت‌هایمان را توسعه دهیم.

هلدینگ سرمایه‌گذاری مسکن بزرگترین شهر ساحلی بندرعباس را می‌سازد

وی با بیان اینکه این شرکت طی 32 سال گذشته تقریبا 70 هزار واحد مسکونی برای اقشار مختلف ساخته است، گفت: چند عامل باعث شده تا شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان شرکت پیشرو نقش فعالی داشته باشد، به دلیل وابستگی به بانک مسکن است و اینکه در حوزه کیفیت در هرجای کشور رضایت مشتریان را کسب کرده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار ثمسکن تصریح کرد: ما برای معرفی بهتر خودمان در نمایشگاه‌ها شرکت کرده‌ایم و امسال هم حضور پررنگ و فعالی داشتیم. کار بسیار خوب و ویژه‌ای که امسال انجام دادیم؛ امضای یک تفاهم‌نامه همکاری با استانداری تهران، هرمزگان و بانک مسکن در روز افتتاحیه داشته باشیم و با بزرگترین شهر ساحلی بندرعباس برای آماده‌سازی و سرمایه‌گذاری و ساخت امضای تفاهم‌نامه داشتیم که امیدواریم یک شهر خوب و شایسته مردم ایران ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و نهادهای مالی و پولی هم از این تفاهم‌نامه استقبال و برای سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کردند. ما در بحث فروش هم برای مشتریان حقیقی و حقوقی باید مذاکره داشته باشیم کخ این نمایشگاه فرصت خوبی برای آن بود.

قوهستانی در پایان یادآور شد: همچنین تفاهم‌نامه‌هایی با مناطق آزاد در بحث آماده‌سازی، ساخت‌وساز و سرمایه‌گذاری امضا کردیم.

مصاحبه از محمد مصدری

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 − 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان