صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
کد خبر : 83951

مهدی سوری در گفت‌وگو با شهر بورس عنوان کرد:

نگاه ویژه بورس به عوامل بنیادی + فیلم

نگاه ویژه بورس به عوامل بنیادی + فیلم
مهدی سوری کارشناس بازار سرمایه گفت: این روزها نگاه ویژه بورس به عوامل بنیادی باعث شده که سهامداران به عوامل بنیادی وزن بیشتری بدهند.

مهدی سوری در گفت‌وگو با شهر بورس درباره وضعیت بازار سرمایه اظهار داشت: بازارهای مالی قابل پیش بینی نیست. کاری که ما در بازارهای مالی انجام می‌دهیم این است که گزینه‌های ارزان با احتمال رشد بالاتر می‌خریم و بعضا ضرر کرده و بعضا سود می‌کنیم اما در نهایت برآیند کارمان باید مثبت باشد.

وی ادامه داد: اگر فکر کنیم که ما متوجه می‌شویم که فلان سهم رشد می‌کند و به همین دلیل به سمت آن برویم، دچار خطاهای رفتاری می‌شویم که می‌تواند لطمات جدی داشته باشد. مادامی که می‌دانیم در فضای آمار و احتمالی کار می‌کنیم ریسک‌هایی که در توان ما نیست برنمی‌داریم و همیشه در بازار بقا داریم.

مهدی سوری کارشناس بازار سرمایه

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: چیزی که امروز وجود دارد این است که گزینه‌های خوبی در بازار است. مخصوصا شرکت‌هایی که سودآوری خوبی دارند و از دست اندازی‌های دولت تا حدودی در امان هستند. در سهم‌های بزرگتر همیشه ریسک دولت وجود دارد اما در گزینه‌های کوچکتر همیشه می‌توان گزینه‌های خوبی انتخاب کرد.


بیشتر بخوانید: بازگشت اعتماد به بازار سرمایه/ بورس سال های خوبی در پیش دارد


وی با بیان اینکه این روزها بازار به شدت با دلایل بنیادی ارزش پیدا می‌کند، گفت: این موضوع به من سرمایه گذار نشان می‌دهد بودن و باقی ماندن در این بازار کار سختی نیست و می‌توان براساس گزارش‌ها گزینه‌های خوبی انتخاب و از شاخص سود بهتری دریافت کرد.

سوری تاکید کرد: وقتی بازار رشد داشته نمی‌توان آن را فوق ارزان توصیف کرد و در حال حاضر بازار با دلار ۴۱ هزار تومانی تعادل دارد و اگر فاصله قیمت دلار موثر شرکت‌ها با دلار آزاد جبران شود آن موقع می‌توان گفت که بازار ارزان است.

این کارشناس بازار سرمایه عنوان کرد: وقتی که بازار رشد کرده افراد محافظه کار می‌شوند و اتفاقا این بازار سالم است که بر اساس ارزندگی روی سهم‌ها سرمایه گذاری می‌کنند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 8 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان