صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
کد خبر : 83848

مهدی ساسانی در گفت‌وگو با شهر بورس:

بازگشت اعتماد به بازار سرمایه/ بورس سال های خوبی در پیش دارد

بازگشت اعتماد به بازار سرمایه/ بورس سال های خوبی در پیش دارد
مهدی ساسانی کارشناس بازار سرمایه با ابراز خوشنودی از بازگشت اعتماد به بازار سرمایه، گفت: بورس سال های خوبی در پیش دارد.

مهدی ساسانی در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره آخرین وضعیت بازار سرمایه، اظهار داشت: با توجه به اتفاقات رخ داده در سال‌های گذشته، ترس بر بازار حاکم بود اما در حدود هفت ماه گذشته این ترس مقداری فروکش کرد.

وی افزود: ابزارهایی که سازمان بورس و سایر ارگان‌ها از آن استفاده کردند، باعث شد که مدیریت معقولی در بازار رخ بدهد. پس از اردیبهشت ماه، اجازه نداده شد که بازار افت ترسناکی داشته باشد.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به پیش‌بینی‌ها از آینده بورس، خاطرنشان کرد: اعتماد از سهامداران سلب نشده است. بورس در حال کف‌سازی است تا جایگاه جدیدی را برای خود ایجاد کرده و آماده یک رشد آرام طی ماه‌های آینده شود.


بیشتر بخوانید: اصلاح ها بین راهی هستند؛ روند صعودی بورس ادامه دارد


ساسانی در پاسخ به این سوال که «آیا اصلاح کنونی بازار می‌تواند مشابه با ریزش سال 99 باشد؟»، گفت: اتفاقی که در سال 99 افتاد، حداقل در این مقطع تکرار نخواهد شد. جنس اصلاح کنونی، شبیه اتفاق 99 نیست. اتفاقات 99 هنوز از خاطر سهامداران نرفته و در ابتدای اصلاح هم شاهد رفتار هیجانی در بازار بودیم.

مهدی ساسانی کارشناس بازار سرمایه

وی ادامه داد: کم‌کم که جلو برویم و رشدها و اصلاح‌ها ملایم‌تر شود، همه به این نتیجه برسند که نگاه حاکمیت و نگاه بازارساز این باشد که اجازه رشد شارپی یا ریزش به بازار داده نشود. این موضوع بهترین اتفاق برای بازار سرمایه است تا سال‌های خوبی را در پیش داشته باشد.

این کارشناس بازار سرمایه درمورد برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، عنوان کرد: از نمایشگاه لذت بردم. استقبال از نمایشگاه بسیار خوب و پرشور بود. سطح نگاه اساتید و سخنرانان نیز از لحاظ کیفی افزایش قابل توجهی داشت. حاضران هم اکثراً افرادی بودند که در سال 99 وارد بورس شده بودند.

 

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان