تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
کد خبر : 100431

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز در گفت‌وگو با شهر بورس:

نمایشگاه طلا و جواهر یکی از بی‌نظیرترین نمایشگاه‌های ایران بود

نمایشگاه طلا و جواهر یکی از بی‌نظیرترین نمایشگاه‌های ایران بود
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز را نمایشگاه طلا و جواهر را یکی از بی‌نظیرترین نمایشگاه هایی دانست که طی سالیان اخیر در ایران برگزار شده است.

میر محمد پوراقدم شربیانی در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره برگزاری نمایشگاه طلا، اظهار داشت: هفدهمین دوره نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، گوهرسنگ‌ها و صنایع وابسته تبریز برگزار شد. در این دوره، اتحادیه طلا و جواهر مجری برگزارکننده نمایشگاه بود.

وی افزود: بر اساس گفته مراجعه کنندگان و غرفه داران، این دوره یکی از بی‌نظیرترین نمایشگاه‌هایی بوده که در ایران برگزار شده است.


بیشتر بخوانید: شرکت بسپار تکنولوژی؛ تولیدکننده پرینترهای سه بعدی طلا


رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز با اشاره به برنامه‌های جانبی نمایشگاه، خاطرنشان کرد: در اولین روز نمایشگاه، میز کشوری طلا به میزبانی تبریز برگزار شد که استقبال خوبی از آن به عمل آمد و بازخورد خوبی داشت.

پوراقدم شربیانی ادامه داد: در روز دوم نمایشگاه، همایشی در دانشگاه تبریز برگزار شد که دو نیت پشت آن بود؛ یکی اینکه ارتباط بین صنعت و دانشگاه برقرار شد و دوم اینکه اولین همایش ملی در توسعه صادرات مصنوعات طلا و جواهر بود.

این کارشناس حوزه طلا به تشریح وضعیت این بازار پرداخت و گفت: بازار طلا از عامل جهانی و نرخ ارز تاثیر می‌گیرد. انس جهانی نسبت به هفته گذشته با افزایش مواجه شده و به همین خاطر، طلا در بازار داخلی در مقایسه با هفته گذشته نیز کاهش قیمتی را تجربه می‌‎کند.

مصاحبه از علیرضا حسابی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 7 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان