شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
کد خبر : 76892

مژگان ایزدی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ + بیوگرافی

مژگان ایزدی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ + بیوگرافی

نتایج انتخابات اتاق مشخص شد و نام ایزدی نیز در بین منتخبین دیده می شود اما مژگان ایزدی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟

شهر بورس – علیرضا حسابی، نتایج دهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور دقایقی پیش اعلام شد و منتخبین اتاق بازرگانی اصفهان نیز مشخص شد که در این بین نام  مژگان ایزدی مدیرعامل شرکت اسپادان بهسیم نیز دیده می شود. اما مژگان ایزدی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟

مژگان ایزدی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ بیوگرافی

مژگان ایزدی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان

مژگان ایزدی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ بیوگرافی

مژگان ایزدی مدیر عامل شرکت اسپادان بهسیم

مدیر فروش و سپس مدیر عاملی در شرکت نفتی Amoco

مدیر فروش و بازرگانی هیات مدیره شرکت مهر

شرکت اسپادان بهشو

بر اساس گزارش شهر بورس از دیگر فعالیت های مدیریتی و تجاری مژگان ایزدی به شرح زیر است؛

در سال ۱۳۶۴ ازدواج‌کرده و باز  به آمریکا مهاجرت نمودم. پس از بدو ورود تحصیلات خود را در دانشگاه ایالتی مریلند آغاز نموده و همزمان در کنار همسرم در سمت مدیر فروش و سپس مدیرعاملی در شرکت نفتی Amoco  در ابالت مریلند آمریکا مشغول  به‌کار بازرگانی و صنعتی شدم. همزمان در هیات مدیره شرکت مهر در واحد بازرگانی مشغول واردات فرش به این کشور بودم.

با ۶ سال سابقه مدیریت در سال ۱۳۷۱ به همراه خانواده به ایران بازگشتیم. در آن زمان به‌واسطه پیشینه کسب وکار بازرگانی و واردات لوازم‌خانگی خانواده همسرم، آقای مهندس منصور خوانساری، در این زمینه مشغول به فعالیت شدیم و شرکت اسپادان بهشو را تأسیس نموده و در سمت های مدیر بازرگانی و سپس مدیرعاملی درزمینهٔ وارادات ماشین‌های لباس‌شویی با همین برند از کشور ایتالیا، با بهترین کیفیت را آغاز نمودیم. متاسفانه به علت تحریم بانک‌های ایران، این شرکت تعطیل گردید. ولی با توجه به علاقه وافر به اشتغال‌زایی و کارآفرینی تصمیم به تأسیس یک شرکت تولیدی نمودیم.


بیشتربخوانید: امیر کشانی عضو اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ + بیوگرافی


مژگان ایزدی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ بیوگرافی

مژگان ایزدی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان

اظهار نظرات مژگان ایزدی در انتخابات 1401

به گزارش شهر بورس، مژگان ایزدی عضو ائتلاف بزرگ «اتاق سه هزار  نفری» اظهار داشت: باید به جوانان میدان داد، به آنها فرصت رشد بدهیم، کمک کنیم وارد میدان شوند، با این کار جوانان ما احساس خوبی دارند و می‌توانند رشد کنند و نیاز صنایع نیز رفع می‌شود، همه باید دست به دست هم بدهند تا جوانان را جذب کنیم و کارآفرینان و متخصصان بزرگی تحویل کشور دهیم.

این بانوی کارآفرین و فعال اقتصادی برتر استان با اشاره به اینکه یکی‌ از چالش‌های‌ ایران ناکارآمدی‌ و عدم بهره صحیح‌ از سرمایه‌ عظیم‌ نیروی‌ انسانی‌ است‌، بیان کرد: تأمین منابع انسانی برای صنایع در حال حاضر مشکل است و باید از ظرفیت جوانان برای تأمین کمبود نیروی انسانی بهره گرفته شود.

این بانوی کارآفرین نمونه اظهار کرد: تلاش می‌کنیم به اهدافی که بیان می‌شود دست یابیم، بن‌بست وجود ندارد، تلاش می‌کنیم اهداف را اجرایی کنیم و اعتقاد داریم آنچه انسان بخواهد به دست می‌آورد. در ماه‌های اخیر با بانوان بسیار توانمندی در اصفهان آشنا شدیم و تلاش می‌کنیم با کمک برنامه  WOB بانوان توانمند را به عرصه‌های اقتصادی وارد کنیم.

این کاندیدای دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان اضافه کرد: صنایع با مشکلات زیادی روبرو هستند، امروز مهم‌ترین مشکل صنایع، تامین منابع انسانی است چون بسیاری از جوانان قصد مهاجرت دارند اما ما باید به آنها میدان بدهیم، بستری فراهم کنیم تا جوانان با کارآفرینان ارتباط بگیرند و مرکزی داشته باشیم که فارغ‌التحصیلان به صنعتگران معرفی شوند و اتاق بازرگانی باید این کار را انجام دهد.

ایزدی با بیان اینکه باید جلوی «صادرات نخبگان» را بگیریم، تصریح کرد: بانوان توانمند بسیاری در سطح استان اصفهان داریم که شانه به شانه آقایان در حرکت هستند، بانوانی داریم که در بخش معدن فعالیت دارند، بانوان توانمند بسیاری در اصفهان فعال هستند که شناخته نشدند و باید زمینه معرفی آنها به جامعه و ایجاد ارتباط بین بانوان فعال و پویا فراهم شود، لازم است بانوان با مشاغل کوچک را به اتاق بازرگانی وصل کنیم و سرمایه‌گذاران را با آنها ارتباط دهیم، از طرفی ضروری است برای بانوان آموزش‌های تخصصی کسب و کار ارائه شود و بازارهای هدف برای محصولات آنها ایجاد کنیم.

وی افزود: در جمع همه فعالان اقتصادی حاضر در «ائتلاف نو» هم قسم شده‌ایم وعده‌‌هایی بدهیم که توانایی عمل به آنها را داریم، به طور قطع تلاش می‌کنیم مطالبات اعضا را جامه عمل بپوشانیم، در کنار ما باشید و کمک کنید و قطعا همه در کنار هم می‌توانیم معجزه بیافرینیم.

این بانوی کارآفرین و فعال اقتصادی ادامه داد: شرکت اسپادان بهسیم در سال ۱۳۸۱ در زمینه تولید سیم و کابل تأسیس گردید. هم‌اکنون این شرکت مجهز به آزمایشگاه آکرودیته همکار اداره کل استاندارد استان اصفهان و با اخذ گواهینامه‌های سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) مشغول به تولید بیش از ۲۰۰ نوع محصول باکیفیت می‌باشد. هم اکنون مدیرعامل این شرکت هستم و بیش از ۵۰ نفر پرسنل در این شرکت مشغول به کار هستند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + چهارده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان