شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱:۳۷
کد خبر : 62283

مروری بر گزارش چکاوه در کدال

مروری بر گزارش چکاوه در کدال

به گزارش شهر بورس، سهام شرکت کاغذسازی کاوه با نماد چکاوه در بازار سرمایه میان سهامداران دادوستد می‌شود. این شرکت جدیدترین گزارش عملکرد خود را منتشر کرده که مروری بر گزارش چکاوه در کدال داریم. مروری بر گزارش چکاوه در کدال بر اساس این گزارش منتشر شده، چکاوه از فروش صادراتی کاغذ فلوتینگ خود که

به گزارش شهر بورس، سهام شرکت کاغذسازی کاوه با نماد چکاوه در بازار سرمایه میان سهامداران دادوستد می‌شود. این شرکت جدیدترین گزارش عملکرد خود را منتشر کرده که مروری بر گزارش چکاوه در کدال داریم.

مروری بر گزارش چکاوه در کدال

بر اساس این گزارش منتشر شده، چکاوه از فروش صادراتی کاغذ فلوتینگ خود که از نظر کیفیت در جایگاه مناسبی در منطقه قرار دارد مبلغ ۵۲.۰۷۲ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۰.۶۲۰ میلیون ریال بود، با افزایش ۴۱.۴۵۲ میلیون ریالی، رشد چشمگیر ۳۹۰ درصدی دارد.


بیشتر بخوانید:  رشد 27 درصدی چکاوه


همچنین کاغذسازی کاوه از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه ۱۴۰۱، در مجموع ۲.۶۸۹.۷۱۸ میلیون ریال از فروش محصولات خود درآمد داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال گذشته که  ۱.۹۳۵.۱۳۷ میلیون ریال بود، با افزایش ۷۵۴.۵۸۱ میلیون ریال، رشدی ۳۹ درصدی دارد.

شایان ذکر است که کاغذسازی کاوه (نماد چکاوه)، تنها شرکت بورسی تولیدکننده کاغذ بسته بندی بوده که از شرکت‌های وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) است.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + 3 =

پراپ تریدینگ

کمان