صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 83602

رئیس هیئت مدیره سبدگردان هدف در گفت‌وگو با شهر بورس:

مردم برای سود بیشتر به دنبال بازارهای سوداگرانه نروند

مردم برای سود بیشتر به دنبال بازارهای سوداگرانه نروند
رئیس هیئت مدیره سبدگردان هدف گفت: مردم برای سود بیشتر به دنبال بازارهای سوداگرانه نروند؛ چراکه می‌توانند از بازار سرمایه کسب سود کنند.

عباسعلی حقانی نسب در گفت‌وگو با شهر بورس درباره برگزاری پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی اظهار داشت: نمایشگاه امسال به دلیل اینکه توسط نهادهای ناظر مانند سال قبل تحریم نشده بود، شرایط بهتری داشت.

وی با بیان اینکه یکی از پنج عامل اصلی برای کنترل تورم و رونق تولید در حقیقت سرمایه گذاری در تولید است، ابراز داشت: در دولت و مجلس ما متولی سرمایه گذاری در کشور نداریم؛ همه کشورها، وزارت یا مدیرکل یا معاون سرمایه گذاری دارند و تنها کشوری که متولی سرمایه گذاری در هیچ سطحی ندارد، ایران است.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: اگر خواسته شود که رونق تولید رخ دهد باید سرمایه گذاری مولد اتفاق بیافتد؛ وقتی نرخ تشکیل سرمایه می‌خواهد مثبت شود و روند پایدار باشد باید حتی وزارتخانه سرمایه گذاری داشته باشیم. متاسفانه سازمان از آنجایی که اعلام می‌کند من فقط بر بازار نظارت می‌کنم خود را به عنوان متولی سرمایه گذاری در کشور نمی‌داند.

وی ادامه داد:  به همین دلیل ایجاد نمایشگاه‌هایی به نام صنعت مالی به بحث توسعه کمک می‌کند که بهترین روش سرمایه گذاری در تولید است که به رونق تولید و تشکیل سرمایه می انجامد.


بیشتر بخوانید: بازدید مدیران کانون نهادهای سرمایه گذاری از شرکت سبدگردان هدف


رئیس هیئت مدیره سبدگردان هدف تصریح کرد: شرکت سبدگردان هدف سبدگردانی است که از خیلی از سبدگردان‌ها و صندوق‌ها متمایز است. ما بهترین روش سرمایه گذاری را در حوزه تولید و حوزه بازار سرمایه اجرا می‌کنیم که امتیازات و مزایای زیادی نسبت به صندوق‌ها دارد؛ شرایط تعدادی را در همین جا مطرح کردیم از جمله قراردادهای سبدگردانی، قراردادهای مدت دار ۳۰ ساله، ۱۵ ساله و ۱۰ ساله.

وی با بیان اینکه ما می‌توانیم در صندوق‌ها سرمایه گذاری کنیم، توضیح داد: شرایط به گونه ای ایجاد شد که در راستای فرهنگ سازی، بازی فرهنگی طراحی کردیم که در این بازی لیگ جام حذفی راه انداختیم که استقبال خیلی خوبی از آن شد و جایزه و برنده هم داشت .

حقانی نسب با بیان اینکه هدف ما جذب تمام افراد جامعه است، گفت: از کسی که ۱۰۰ هزار تومان پول دارد تا کسی که میلیاردها تومان پول دارد، ما کمک می‌کنیم تا پولشان را به بهترین روش سرمایه گذاری کنند و بازدهی بیشتر از بانک، ارز، طلا، خودرو، کالا، ملک، زمین، مسکن برای آنها درست می‌کنیم.

وی ادامه داد: با وجود سبدگردان هدف و بهترین روش سرمایه گذاری دیگر مردم نگران این نباشند که بازارهای سوداگرانه املاک می‌تواند برای آنها بازدهی داشته باشد، شرکت سبدگردان هدف با ۷۰ نوع سبد سرمایه گذاری می‌تواند این بازدهی را خیلی بیشتر از مسکن، ارز، طلا، کالا و املاک تامین کند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + 17 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان