شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
کد خبر : 80405

بازدید مدیران کانون نهادهای سرمایه گذاری از شرکت سبدگردان هدف

بازدید مدیران کانون نهادهای سرمایه گذاری از شرکت سبدگردان هدف
در بازدید مدیران کانون نهادهای سرمایه گذاری از شرکت سبدگردان هدف بهترین ابزارها و روش های سرمایه گذاری مطرح شد.

رسول سعدی، دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری به همراه وحید رجبیان معاونت توسعه و دکتر سیاوش وکیلی معاونت اجرایی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران در راستای طرح بازدید میدانی از دفاتر اعضای کانون نهادها، از دفتر مرکزی شرکت سبدگردان هدف بازدید به عمل آوردند.

در این مراسم که با توضحیات وکیلی در خصوص رویکرد های جدید کانون نهادهای سرمایه گذاری در تشویق و حمایت از اعضاض کانون نهادها در دیدار های حضوری و بازدیدی آغاز شئ، مسائل مهمی در زمینه مشکلات جاری سبدگردان ها در توسعه فرهنگ سرمایه گذاری غیرمستقیم با بهترین ابزارها و روش های سرمایه گذاری مطرح شد.


بیشتر بخوانید: توسعه فرهنگ سرمایه گذاری اصولی هدف اصلی سبدگردان هدف


در این دیدار، عباسعلی حقانی نسب، ریاست هیات مدیره شرکت سبدگردان هدف ضمن برشمردن تعدادی از مشکلات اجرایی سبدگردانی در کشور از جمله توسعه نیافتن زیرساخت های نرم افزاری، رویکرد های غیر اشاعه ای سرمایه گذاری غیرمستقیم، *کوتاه مدت نگر شدن افق های سرمایه گذاری مردم* و …، ضرورت پرورش تحلیلگران خبره و صنعت محور در بازار سرمایه را به عنوان یکی از راهکار های حرفه ای و متمرکز شده تحلیل ها جهت دستیابی به مدیریت بهینه دارایی مردم عنوان کرد.

دبیرکل کانون نهادها، معاونین این کانون و ریاست هیات مدیره شرکت سبدگردان هدف، اقدامات اخیر سازمان بورس اوراق بهادار در تشویق مردم به سرمایه گذاری غیرمستقیم بلندمدت مبتنی بر ارزش ذاتی شرکت ها را گامی موثر در تقویت بازدهی های سرمایه گذاری در این بازار برشمرد و بر ضرورت توسعه دادن ابزارهای سرمایه گذاری بلند مدت همچون سبدهای سرمایه گذاری اختصاصی و زیرساخت های آن تاکید کرد.

همچنین تقویت نهادهایی همچون شرکت های سهامی عام پروژه، روشی نوین و موثر در تامین مالی پروژه های شرکت های بورسی و غیربورسی قلمداد شد.

این مراسم با بازدید میدانی مدیران کانون نهادهای سرمایه گذاری از امکانات و طرح های سرمایه گذاری شرکت سبدگردان هدف پایان یافت.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =

پراپ تریدینگ

کمان