شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر : 55138

مجمع نوری

نوری چهارمین نماد پربازده بورس در ۱۴۰۰

نوری چهارمین نماد پربازده بورس در ۱۴۰۰
تقی صانعی مدیرعامل نوری درباره عملکرد سهام این شرکت پتروشیمی گفت: نوری چهارمین نماد پربازده بورس در ۱۴۰۰ بود.

به گزارش شهر بورس، تقی صانعی مدیرعامل نوری در ابتدای مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده شرکت پتروشیمی نوری، اظهار داشت: در پتروشیمی نوری طی سال ۱۴۰۰ حدود سه درصد بالاتر از ظرفیت اسمی کار کردیم که با توجه به تعمیرات ۴۵ روزه اتفاق افتاد و با این حال خللی در تولید پیش نیامد.

وی افزود: امسال توانستیم ۱۰۳ درصد ظرفیت و بیش از چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تن تولید داشتیم و به ازای هر تن میعانات گازی ۱۳۳ دلار سود کردیم.


بیشتر بخوانید: شاخص کل شرایط بورس را غلط جلوه می دهد


مدیرعامل نوری با اشاره به بازدهی بازارهای مالی در سال ۱۴۰۰، خاطرنشان کرد: با وجود بازدهی ۳ درصدی بورس در سال گذشته، سهام شرکت پتروشیمی نوری ۷۲ درصد رشد داشت و به چهارمین شرکت پربازده بازار سرمایه تبدیل شد.

صانعی، تحریم‌ها را در تولیدات شرکت بی‌اثر دانسته و عنوان کرد: با وجود تحریم‌ها هیچ مشکلی از بابت مواد اولیه نداریم و ۱۸ بالاتر از متوسط تولید شرکت‌های پتروشیمی کشور تولید داشتیم.

نوری

وی به بیان مهمترین اقدامات شرکت در سال ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: تولید پایدار بالای ظرفیت اسمی، راه اندازی واقد آمونیاک و ادامه انجام پروژه واحد اوره پتروشیمی هنگام، ادامه انجام پروژه شیرین سازی هوی اند، ادامه انجام پروژه زیرو فلرینگ، ادامه انجام پروژهای افزایش ظرفیت واحدهای ۲۰۰ و۱۰۰ و ادامه انجام پروژه دیجیتالیزشن فرایند کنترل انرژی؛ از جمله مهمترین اقدامات شرکت بوده است.


بیشتر بخوانید: دریافت وام با سهام عدالت + جزئیات


مدیرعامل نوری در پاسخ به سوال یکی از سهامداران درباره برنامه شرکت برای افزایش سرمایه، گفت: تصمیم شرکت بر این است که تجدید ارزیابی صورت نگیرد.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان