شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۹:۴۷
کد خبر : 2444

مأموریت‌های بورسی رئیس جمهور به وزیر اقتصاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، حجت الاسلام حسن روحانی روز جمعه در تماس تلفنی با فرهاد دژپسند، گفت: باید با همکاری کارگزاری‌های بورسی در بانک‌ها سیستمی برای راهنمایی مردم در زمینه نگهداری یا عرضه سهام با روشی مشخص و قابل دسترس و فهم ایجاد شود. روحانی همچنین به وزیر امور اقتصادی و دارائی،

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، حجت الاسلام حسن روحانی روز جمعه در تماس تلفنی با فرهاد دژپسند، گفت: باید با همکاری کارگزاری‌های بورسی در بانک‌ها سیستمی برای راهنمایی مردم در زمینه نگهداری یا عرضه سهام با روشی مشخص و قابل دسترس و فهم ایجاد شود.

روحانی همچنین به وزیر امور اقتصادی و دارائی، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رییس جمهور دستور داد تا زمینه‌های لازم برای عرضه و توسعه سهام شرکت‌های معدنی را فراهم و برنامه ریزی‌ها و اقدامات لازم در راستای تسریع و تسهیل در این زمینه را انجام دهند.

رییس جمهور اظهار داشت: باید ساز و کاری در نظر گرفته شود تا کسانی که امتیاز بهره برداری از معادن در بخش خصوصی به آنان واگذار شده و معادن آنها غیر فعال هستند، یا با مشوق های لازم معادن را فعال کنند و یا امتیاز آنها واگذار شود.

روحانی همچنین دستور داد تا بررسی های لازم برای ایجاد بورس املاک ومستغلات کشور برای عرضه سهام املاک انجام و ساز و کار مربوط به آن تدوین شود.

بیشتر بخوانید: 
صلاح نمادهای کوچک در غیاب بزرگان بازار/ شاخص کل ۱۸ هزار واحد مثبت شد

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 2 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان