شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
کد خبر : 53235

قیمت ارز در صرافی ها امروز 5 خرداد 1401

قیمت ارز در صرافی ها امروز 5 خرداد 1401
قیمت دلار در صرافی ها با افزایش 40 هزار تومانی مواجه بود

به گزارش شهر بورس، طبق پیش بینی های صورت گرفته که در روزهای قبل مطرح شد گویا صعود قیمت ارز با افزایش 40 هزار تومانی امروز ، به صورت پلکانی آغاز شده است.

بر اساس گزارش اقتصاد آنلاین، در صبح دومین روز معاملاتی هفته، قیمت دلار در صرافی‌ها آرامش افزایش قیمت داشته و به نظر می‎‎‌رسد روند صعودی تدریجی را در پیش گرفته است. قیمت یورو نیز در این کانون با افزایش قیمت وارد کانال ۲۸ هزار تومان شده است.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵ هزار و ۷۷۹ تومان برای خرید و ٢۶ هزار و ۵۵ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۷۷۱ تومان برای خرید و ۲۶ هزار و ۱۰ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمت اندکی را نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۱۵ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۳۲۶ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۷ هزار و ۹۹۳ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۲۹۴ تومان برای فروش بود که افزایش قیمتی در حدود ۲۵ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید:پربازده‌ترین سهام ۶ ماه آینده کدامند؟


همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۹۳۲ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۶۷۴ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته، دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۸۹۴ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۶۳۶ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ۳۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۱۸۰ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۸۹۹ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته، معادل ۲۸ هزار و ۱۶۸ برای فروش و ۲۷ هزار و ۸۸۸ برای خرید افزایش قیمت اندکی داشته است.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 13 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان