شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر : 58037

قیمت آپارتمان‌های نقلی مرکز تهران

قیمت آپارتمان‌های نقلی مرکز تهران
قیمت خانه های متراژ کم در مرکز تهران از متری 38 میلیون تومان آغاز می شود.

به گزرش شهر بورس، در این گرانی و تورم قیمت مسکن به خصوص در استان تهران شاید دانستن قیمت خانه های نقلی و متراژ کم  خالی از لطف نباشد.

بر اساس گزارش اقتصاد آنلاین، به علت اینکه روز به روز قیمت مسکن درحال افزایش است بسیاری از افراد به خرید واحد هایی با متراژ های کمتر روی می‌آورند. یکی از بهترین مناطق برای خرید واحد های نقلی، مناطق مرکزی تهران است که دسترسی خوب به تمام نقاط این کلانشهر دارد و از امکانات نسبتا خوبی برخوردار است.

شما با سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان میتوانید واحدی ۵۳ متری درحالی که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد را در بلوار کشاورز خریداری کنید. همچنین برای خرید واحدی ۴۵ متری که ۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد در همین محله به سرمایه‌ای بالغ‌بر ۳ میلیارد تومان احتیاج دارید.

همچنین واحدی دیگر با متراژ ۳۵ متر در یوسف‌آباد درحالی که ۱۹ سال از ساخت آن میگذرد و یک خواب دارد، ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان دارد. ارزش واحدی ۲۶ ساله در همین محله با متراژ ۳۸ متر و ۱ اتاق خواب مبلغی معادل ۳ میلیارد تومان است.


بیشتر بخوانید: رشد نمادهای کوچک نکته روشن بورس در روزهای اخیر


آپارتمانی ۲۶ ساله در میدان‌ولیعصر با متراژ ۵۲ متر و ۱ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۲ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحدی ۴۰ متری در امیر آباد درحالی که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی دیگر در محله فاطمی با متراژ ۵۰ متر و ۱ اتاق خواب، درحالی که ۱۱ سال از ساخت این واحد می‌گذرد قیمتی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

 

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 6 =

پراپ تریدینگ

کمان