تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
کد خبر : 8571

قرمزپوشی بازار سهام/ نمادهای شاخص‌ساز روندی نزولی دارند

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل تحت تاثیر معاملات فملی، فولاد، خودرو، خساپا و وبملت افت داشت و به یک میلیون و 674 هزار واحد رسید. اما از طرفی نمادهای پالایشی مانند شپنا و شبندر روندی مثبت داشتند و صف خرید تشکیل دادند. در جریان معاملات امروز

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل تحت تاثیر معاملات فملی، فولاد، خودرو، خساپا و وبملت افت داشت و به یک میلیون و 674 هزار واحد رسید.

اما از طرفی نمادهای پالایشی مانند شپنا و شبندر روندی مثبت داشتند و صف خرید تشکیل دادند.

در جریان معاملات امروز بیشترین تقاضا مربوط به عرضه اولیه ثامید و نماد پترول است و بیشترین عرضه مربوط به نمادهای خودرویی و خگستر.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، بازار پرعرضه امروز شاید به علت نقدکردن سهام و ایجاد نقدینگی برای خرید عرضه اولیه وسپهر و پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم باشد اما عوامل دیگری مانند فعال شدن مکانیسم ماشه از سوی امریکا و جو هیجانی ایجاد شده در بازار سهام به خاطر اخبار مخابره شدن به بازار نیز روی روند منفی بازار سهام تاثیر دارند.

نماد های تاپیکو، وبملت، اخابر و خودرو بیشترین تاثیر منفی و نمادهای کگل و کچاد بیشترین تاثیر مثبت روی بازار سهام را داشتند.

همپنین امروز آخرین مهلت پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم است و عرضه اولیه وسپهر نیز امروز انجام می‌شود.

ریزش 1.5 درصدی شاخص هم‌وزن در جریان معاملات امروز حاکی از کلیت منفی بازار در کنار سهم‌های شاخص‌ساز است، اما پیش‌بینی از به تعادل رسیدن بازار در نیمه دوم بازار است.

بیشتر بخوانید؛
پیش گشایش بازار امروز/ تعادل بازار در عرضه و تقاضا

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − نه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان