شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲:۰۹
کد خبر : 60808

فعال شدن ۱۰۷ میلیون دلار بیت کوین غیرفعال پس از ۵ سال

فعال شدن ۱۰۷ میلیون دلار بیت کوین غیرفعال پس از ۵ سال
در حالی که ارزش بیت کوین 75% پایین تر از ارزش یک سال گذشته خود است، شخصی ۶ هزار و ۵۲۲ بیت کوین به ارزش تقریباً ۱۰۷ میلیون دلار را پس از بیش از پنج سال غیرفعال ماندن کوین ها، انتقال داد.

به گزارش شهر بورس به نقل از اقتصاد آنلاین، در حالی که قیمت بیت کوین ۷۵ درصد کمتر از یک سال گذشته است، تعداد زیادی از بیت کوین های قدیمی پس از سال ها عدم فعالیت شروع به حرکت می کنند.

پنج روز پیش، ۳۵۰۰ بیت کوین از سال ۲۰۱۱ برای اولین بار در ۱۱ سال گذشته منتقل شد. در بحبوحه آشوب ایجاد شده در بازار کریپتو که ناشی از صرافی FTX بود، کوین‌های قدیمی به دلایلی بیدار شده‌اند و به کیف پول‌های ناشناخته منتقل می‌شوند.

به عنوان مثال، آدرس بیت کوین “1QBG9″، ۲۵ بیت‌کوین را در ارتفاع بلاک ۷۶۲.۷۱۹ از آدرسی که در ۱۳ نوامبر ۲۰۱۱ ایجاد شد، منتقل کرد.


بیشتر بخوانید : تاثیر صعود بورس بر ارزش سهام عدالت


کمی پس از آن، ۵۰ بیت‌کوین که از سال ۲۰۱۰ غیرفعال بود، پس از بیش از یک دهه، در تاریخ 14 نوامبر خرج شد. آدرس بیت‌کوین “1LB8B” که ۵ بیت‌کوین را در ارتفاع بلاک ۷۶۳۱۴۹ جابجا کرد، در ۲۳ می ۲۰۱۰ ایجاد شد.

هر سه مورد ذکر شده، بیت‌کوین‌های ذخیره شده در آدرس‌هایی بودند که برای بیش از یک دهه غیرفعال باقی مانده بودند.

فعال شدن ۱۰۷ میلیون دلار بیت کوین غیرفعال پس از ۵ سال

انتقال ۶۵۲۲ بیت‌کوین به ارزش بیش از ۱۰۷ میلیون دلار پس از بیش از ۵ سال غیرفعال بودن

دو روز پس از انتقال ۵۰ بیت‌کوین غیرفعال از سال ۲۰۱۰، بیت‌کوین‌ها از آدرسی که در ۳۱ جولای ۲۰۱۷ ایجاد شده بود، پس از بیش از پنج سال غیرفعال ماندن، انتقال پیدا کرد.

در حالی که این بیت‌کوین‌ها خیلی قدیمی نیستند، تحلیل‌کننده‌های بلاکچین از btcparser.com متوجه شدند که این فرد یا نهاد تقریبا ۶۵۲۲.۴۰ بیت‌کوین هزینه کرده است.

این ذخیره بیت‌کوین با محاسبه نرخ ارز امروزی، بیش از ۱۰۷ میلیون دلار ارزش دارد. آدرس بیت‌کوین “1LVBn” همچنین به حدود ۱۰ هزار بیت‌کوین که در یک آدرس ایجاد شده در ۲۹ می ۲۰۱۱ اضافه شد، متصل است.


بیشتر بخوانید : کشف قیمت خودروی 207 در بورس کالا چگونه خواهد بود؟ + پیش بینی یک کارشناس


زمانی که آدرس بیت کوین 1LVBn در ۳۱ جولای ۲۰۱۷ ایجاد شد، بیت‌کوین با توجه به معیارهای statmuse.com به قیمت ۲۸۷۵ دلار در هر واحد معامله می‌شد.

این بدان معناست که قیمت بیت‌کوین‌ها پیش از به خواب رفتن به مدت ۵ سال، تنها حدود ۱۸.۷ میلیون دلار ارزش داشت. اگر ذخیره ۶۵۲۲ بیت‌کوین امروز فروخته می‌شد، مالک آن بیش از ۴۷۲ درصد سود می‌برد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × دو =

پراپ تریدینگ

کمان