شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 58814

عرضه ۵۰۰ میلیارد تومان صکوک مرابحه برای توسعه فرودگاه کیش

عرضه ۵۰۰ میلیارد تومان صکوک مرابحه برای توسعه فرودگاه کیش
با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش (سهامی خاص) به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان از طریق فرابورس ایران از روز یکشنبه مورخ ۲۴ مهر ۱۴۰۱ به مدت سه روز کاری در نماد کیش۰۵ عرضه عمومی خواهد شد.

به گزارش شهر بورس به نقل از شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، صکوک مرابحه شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش به ارزش ۵ هزار میلیارد ریال جهت تکمیل احداث ترمینال جدید فرودگاه بین‌المللی کیش از طریق فرابورس ایران عرضه می‌گردد.

این اوراق ۴ ساله و با نرخ ۱۸ درصد می‌باشد که اقساط آن هر سه ماه یک‌بار از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت می‌گردد.


بیشتر بخوانید: پولِ بورس به بازار مسکن رفته است


صکوک مرابحه مذکور از طریق شرکت کارگزاری امین آوید به عنوان عامل فروش و با استفاده از خدمات شرکت تامین سرمایه امین به عنوان متعهد پذیره‌نویس و بازارگردان توسط شرکت واسط مالی مرداد پنجم (با مسئولیت محدود) منتشر خواهد شد. ضامن پرداخت مبلغ اصل و اقساط این اوراق نیز بانک ملت می‌باشد.

شایان ذکر است، شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش پیش از این دو مرتبه از طریق انتشار اوراق اجاره و خرید دین در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ مجموعاً به مبلغ ۴ هزار میلیارد ریال اقدام به تامین مالی نموده است.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان