شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
کد خبر : 9587

عرضه‌های ناگهانی با شروع معاملات بازار سهام

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با نزول بیش از یک درصد دوباره کانال یک میلیون و 300 هزار واحد را از دست داد و به نظر می‌ رسد کاهش قیمت دلار و همچنین معاملات منفی نمادهای پالایشی از دلایل افت شاخص کل بازار سهام بود. جو

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با نزول بیش از یک درصد دوباره کانال یک میلیون و 300 هزار واحد را از دست داد و به نظر می‌ رسد کاهش قیمت دلار و همچنین معاملات منفی نمادهای پالایشی از دلایل افت شاخص کل بازار سهام بود.

جو هیجانی بازار سهام باعث می‌شود تا بعد از زیاد شدن عرضه در برخی نمادهای شاخص‌ساز عرضه در بقیه نمادها نیز بیشتر می‌شود، همچنین به دلیل ممنوعیت نوسا‌ن گیری روزانه کسانی که دیروز در کف قیمتی سهم خریداری کردند امروز اقدام به فروش سهم خود کردند و این نیز دلیلی برای افزایش عرضه ناگهانی در بازار سهام امروز بود.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، همچنین شاخص هم‌وزن نیز امروز روندی نزولی داشت و این نشانگر کلیت منفی و عرضه زیاد در اکثریت بازار سهام است،

در جریان معاملات امروز بازار سهام حجم عرضه به یک باره زیاد شد در حالی که در مرحله سفارش‌ گیری تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز خوب بود و بازار گرایشاتی به روند صعودی داشت.

نمادهای فولاد، شپنا و شتران بیشترین تاثیر منفی را بر بازار سهام داشتند و در غیاب خودرو نماد خساپا روندی مثبت داشت اما در ادامه روند معاملات خساپا نیز منفی شد.

اما به نظر می‌ رسد تحرکاتی مثبت در جمع کردن صف فروش و کم کردن روند منفی شاخص‌ سازان در حال شکل ‌گیری است.

بیشتر بخوانید؛
نگاهی به راهکارهای بهبود بورس
اولین تحرکات امروز بورس/ فلزات اساسی تقاضای خوبی دارند
واکنش عجیب بازار به پیش‌فروش خودروسازان/ خودرو گران شد!

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان