تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر : 94874

شوروم نمایندگی 483 نصیراللهی افتتاح شد

شوروم نمایندگی 483 نصیراللهی افتتاح شد
شوروم نمایندگی ۴۸۳ نصیراللهی افتتاح شد. در این شوروم محصولات برند فونیکس متعلق به شرکت مدیران خودرو به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش شهر بورس، نجار صادقی مدیر شبکه نمایندگان فونیکس در نشست خبری شوروم نمایندگی 483 نصیراللهی، اظهار داشت: برند فونیکس حدودا یک و نیم سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در طی این مدت به لطف تنوع محصولات، توانسته سهم قابل توجهی از بازار به دست بیاورد.

وی افزود: سیاست شرکت مدیران خودرو با توجه به تفاوت سطح مشتریانی که برای برند فونیکس تعریف شده بود با برند ام وی ام که از برندهای اولیه شرکت مدیران خودرو است، متفاوت بوده و قرار بر این شده بود شبکه مجزایی داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: تمام نمایندگان ما موظف بر این شدند که نمایشگاه ها و مراکز خدمات پس از فروش اختصاصی این برند را با استاندارد های خاص خود آماده سازی کنند. در حال حاضر ۸۴ نماینده فونیکس در کشور مشغول فعالیت هستند که در طول یک سال گذشته بیش از  ۷۸ نمایندگی کار استاندارد سازی شان به پایان رسیده است.

نجار صادقی یادآور شد: ما سعی می کنیم با توسعه شبکه نمایندگی ها دسترسی به محصولات برند فونیکس را برای کلیه مشتریان و متقاضیان در سراسر کشور آسان کنیم. در کنار افتتاحیه شوروم ها، افتتاح مراکز خدمات  پس از فروش را خواهیم داشت. در همین راستا، اولین نمایندگی خدمات پس از فروش برند فونیکس در شهر کرج افتتاح خواهد شد.

مدیر شبکه نمایندگان فونیکس در پاسخ به سوال خبرنگار شهر بورس مبنی بر اینکه «آیا نمایندگی دیگری در تبریز خواهید داشت یا خیر؟»، گفت: در آذربایجان شرقی فقط در تبریز نمایندگی داریم. دو نمایندگی دیگر نیز به زودی افتتاح می‌شوند.

تقسیم محصولات مدیران خودرو به دو نوع

کروی نیا، مدیر فروش برند فونیکس مدیران خودرو نیز در ادامه این جلسه گفت: در نیمه دوم سال اقداماتی انجام شده و در مرداد ماه اولین محصول برقی را برای فروش به معرض نمایش گذاشتیم. بعد از اینکه شورای رقابت قیمت این محصول را اعلام کند، بلافاصله در همین ماه و یا ماه آینده فروشش را آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: ریلز ۶ جی تی یکی از محصولاتی است که منتظر تعیین قیمتش هستیم. تیگو هشت را روی تیگو سون پرومکس نصب کرده ایم. اف ایکسی هم که فروشش تقریبا ۹ماه است که طرح شده و عرضه را از زمستان آغاز خواهیم کرد.

کروی نیا ادامه داد: در کنار اینها، خودرو آریزو ۸ داریم که تست‌ها را تقریباً یک ماه پیش در تهران انجام دادیم از دی ماه عرضه می شود.


بیشتر بخوانید: خودروی هیبریدی تیگو هشت پرو e پلاس رونمایی شد


وی اذعان کرد : کم و کاستی هایی داشتیم ولی سعی کرده ایم در محصولاتی که عرضه می‌کنیم مشکلات را رفع کنیم و با کیفیت بالاتر عرضه کنیم. شرکت مدیران خودرو در حال حاضر ما به دو بخش برند ام وی ام و فونیکس تقسیم شدیم.

مدیر فروش برند فونیکس مدیران خودرو به تشریح ارزیابی خود از سامانه یکپارچه فروش خودرو پرداخت و گفت: سامانه یکپارچه خودرو یک سری نقاط مثبت و یک سری نقاط منفی دارد. نظرات مختلفی هم درباره این سامانه دارد، چالش های خیلی زیادی برای ما داشته است.

کروی نیا تصریح کرد:تا اینجا چون عرضه خودروسازها بالاست نیازی به این سامانه وجود ندارد. در حال حاضر یک بلاتکلیفی بین خودروسازها و مخصوصا خودروسازهای خصوصی‌ها به وجود آمده است. عدم هماهنگی بین صمت و شورای رقابت نیز مشکلاتی به وجود می آورد.

مدیران خودرو؛ شرکتی پویا با محصولات جدید

حسین نصیراللهی مدیرعامل نمایندگی مدیران خودرو ۴۸۳ تبریز نیز پاسخ به سوال خبرنگار شهر بورس مبنی انگیزه‌هایش برای برای ورود به حوزه شوروم، گفت: مدیران خودرو شرکتی پویا است با محصولات جدید و بروز شونده فعالیت می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر گسترده ترین شبکه فروش در بین خودروسازهای خصوصی متعلق به این شرکت است. نمایندگی ۴۸۳ نصیراللهی نیز در مرکز شهر قرار دارد. مرکز شهر تبریز تقریباً فاقد نمایندگی خودرو بوده است.

نصیراللهی یادآور شد: شوروم نمایندگی 483 نصیراللهی نخستین شوروم فونیکس است که در تبریز افتتاح می‌شود. در حوزه خدمات پس از نیز آماده خدمات دهی هستیم. در حوزه نمایندگان نیز بیشترین فضا را در اختیار داریم.

تمرکز نمایندگی ۴۸۳ نصیراللهی بر دیجیتال مارکتینگ

مرتضی مختاری مشاور برند مدیران خودرو در این نشست خبری ضمن تشریح برنامه های نمایندگی ۴۸۳ نصیراللهی، یادآور شد: بر اساس برنامه بازاریابی ۲۰۲۴، تمرکز اصلی ما بر روی دیجیتال مارکتینگ است و چندان با تبلیغات سنتی میانه‌ای نداریم.

وی افزود: برگزاری یک سری از رویدادها با هدف بازار یکی از برنمه های نمایندگی ۴۸۳ نصیراللهی است. همچنین به زودی از وبسایت فونیکس نیز رونمایی خواهد شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + چهارده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان