تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۵۰
کد خبر : 91977

خودروی هیبریدی تیگو هشت پرو e پلاس رونمایی شد

خودروی هیبریدی تیگو هشت پرو e پلاس رونمایی شد
خودروی هیبریدی تیگو هشت پرو e پلاس طی مراسمی در محل نمایندگی ۵۵۰ آسا رونمایی شد. این خودرو محصول شرکت مدیران خودرو است.

به گزارش شهر بورس، خودروی هیبریدی تیگو هشت پرو e پلاس روز گذشته در نمایندگی ۵۵۰ آسا که بزرگ ترین نمایندگی شرکت مدیران خودرو در تبریز به حساب می آید، رونمایی شد.

این نخستین خودروی هیبریدی است که در تبریز رونمایی می‌شود. خودروی تیگو هشت پرو e پلاس دارای دو موتور برقی بوده و قابلیت استفاده از طریق شارژ یا مصرف بنزین را دارد.

از مزیت های این خودرو می توان به مصرف سوخت کمتر و در نتیجه، آلایندگی پایین اشاره کرد. در صورتی که این خودرو در جایگاه‌های ویژه خود شارژ شوند، تقریباً در 30 دقیقه به طور کامل فول شارژ می‌شود.

درمورد قیمت این خودرو هنوز تصمیم گیری نشده و در آینده، قیمت با سنجش مشتری به بازار ارائه می‌شود.


بیشتر بخوانید: فروش محصولات مدیران خودرو در سامانه یکپارچه آغاز شد + جزئیات


فرزان محمدپور ؛ مدیر فروش فونیکس کد ۵۵۰ آسا در این مراسم به خبرنگاران گفت: ظاهر تیگو 8 پرو e پلاس مشابه تیگو 8 پرومکس بوده و دیفیوزر عقب و خروجی های اگزوز مشابه با تیگو 8 پرو هستند. علاوه بر درب باک بنزین، یک درب برای پورت شارژ باتری های موتور برقی روی گلگیر دیده می‌شود. در قسمت زیرین اتاق و بین صندلی های ردیف اول و و دوم قرار گرفته و موجب شده تا فاصله کف این خودرو از سطح زمین چند سانتی متر کاهش یابد.

وی ادامه داد: تیگو 8 پرو e پلاس پلاگین هیبرید به موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ تجهیز شده که 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور در کنار دو موتور برقی با قدرت 55 کیلووات و 160 نیوتن متر و 70 کیلووات و 155 نیوتن متر دارد. سیستم پلاگین هیبریدی در بهترین حالت و در زمانی که شارژ باتری فول باشد، قادر به تولید 326 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور بوده که بنابراین قدرتمندترین نسخه تیگو 8 محسوب می‌شود.

محمدپور اضافه کرد: باتری 19.27 کیلووات ساعتی آن، با توجه به ساختار الکتریکی 350 ولتی این خودرو، قادر است طی 30 تا 40 دقیقه اتصال به شارژر سریع پر شود. در صورت اتصال به شارژر خانگی سطح یک نیز حدود سه تا چهار ساعت با توجه به دمای هوا زمان نیاز است تا باتری فونیکس تیگو 8 پرو پلاگین هیبریدی PHEV فول شارژ شود. برد حرکتی این خودرو در حالتی که باتری ها فول شارژ باشند، معادل 75 کیلومتردر حالت تمام برقی و بدون نیاز به موتور بنزینی است. در حالتی هم که باک بنزین 45 لیتری و باتری ها فول شارژ باشند، مسافتی معادل 950 کیلومتر را طی می‌کند.

مدیر فروش فونیکس کد ۵۵۰ آسا در خصوص مصرف سوخت این خودرو نیز گفت: مصرف سوخت  تیگو 8 پرو e پلاس در بهترین حالت در حدود 1.55 لیتر در هر 100 کیلومتر بوده و در حالتی که موتور بنزینی فعالیت کند مصرف سوخت این خودرو 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

وی ادامه داد: این خودرو به گیربکس DHT سه سرعته مجهز شده که با تمام گیربکس های اتوماتیکی که قبلا تجربه کرده اید متفاوت است. عملا حس تعویض دنده منتقل نمی‌شود. این گیربکس سه ورودی دارد که شامل یک موتور بنزینی و دو موتور برقی بوده و نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند.

آغاز جریان سبز فونیکس با تیگو 8 هیبرید

وی ادامه داد: برند فونیکس به عنوان نامی که با ارائه تکنولوژی‌های روز دنیا ظهور کرده و ارائه محصولاتی لوکس به مشتریان را هدف قرار داده همواره نوآوری را سرلوحه کار خود داشته است،  تیگو 8 پرو e پلاس یکی دیگر از نوآوری هاست که به فکر محیط زیست و حفظ جان انسان‌هاست.

محمدپور اذعان داشت: تیگو 8 پرو e پلاس محصولی مبتنی بر تکنولوژی سوخت پلاگین هیبرید (PHEV) است که علاوه بر مصرف حداقل بنزین در حالت ترکیبی (1.55 لیتر در صد کیلومتر) و کاهش آلایندگی، در فضای پارکینگ منزل مالکان نیز امکان شارژ شدن دارد این خودرو که از حالت‌های مختلف برای رانندگی بهره می‌برد، در صورت اتمام بنزین و فعال شدن حالت تمام برقی نیز میتواند تا 75 کیلومتر شما را همراهی کند که در قیاس با میانگین جهانی رقمی قابل توجه است.

وی در ادامه به فعالیت نمایندگی رسمی فونیکس کد ۵۵۰ آسا به عنوان اولین و بزرگترین نمایندگی فونیکس در تبریز اشاره کرد و گفت: امیدواریم در ماه های آتی با ورود این خودرو به بازار اولین نماینده ای باشیم که این خودرو را تقدیم مشتریان مان در کلانشهر تبریز تقدیم می کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 − 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان