فارابی
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
کد خبر : 54571

کارشناس حوزه بلاک‌چین در دومین سالروز تاسیس شهر بورس:

شهر بورس خط فکری جدیدی را آغاز کرد

شهر بورس خط فکری جدیدی را آغاز کرد
یک استاد دانشگاه و کارشناس حوزه بلاک‌چین گفت: کرد: در حوزه اقتصادی و مالی باید از ظرفیت ها و پتانسیل های شهر بورس استفاده شود.

مرتضی مختاری در مراسم دومین سالروز آغاز فعالیت آژانس خبری تحلیلی شهر بورس اظهار داشت: شهر بورس در حوزه رسانه خط فکر جدیدی آغاز کرده است که همین موضوع انتظارات را از این رسانه بیشتر می‌کند.

این مدرس دانشگاه افزود: مسئولان و نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی باید توجه ویژه‌ای به این رسانه داشته باشند و از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند؛ چراکه این رسانه در سطح کشور عملکرد موفقی داشته و نباید از ظرفیت های شهر بورس در سطح استان غافل بود.

بانک آینده

وی خاطرنشان کرد: این رسانه به عنوان تنها نماینده آذربایجان شرقی در نمایشگاه کیش اینوکس 2021 حاضر شد و توانست عملکرد خوبی در این نمایشگاه داشته باشد. پیگیری دغدغه‌های سهامداران از مدیران سازمان بورس و فرابورس از دیگر اقدامات مثبت این رسانه بوده است که جای تحسین دارد.

این کارشناس حوزه بلاک‌چین تصریح کرد: شهر بورس بایستی در حوزه های اجتماعی بازار سرمایه بیشتر کار کند. بازارهای مالی از نظر امنیت سرمایه گذاری دچار مشکل است و طبق اعلام سخنگوی قوه قضاییه در سال 1400 و در حوزه ارزهای دیجیتال 1200 میلیارد تومان در کشور کلاهبرداری صورت گرفت که رسانه‌هایی چون شهر بورس باید با آگاه سازی مناسب در این راستا اجازه ندهند که افراد شیاد و کلاهبردار از فضای ایجاد شده سواستفاده کنند.

مختاری تاکید کرد: در حوزه اقتصادی و مالی باید از ظرفیت ها و پتانسیل های شهر بورس استفاده شود و سایر رسانه های استان نیز از محتوای تولیدی این رسانه استفاده کنند تا فرهنگ سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی بیش از پیش بهبود یابد و تولیدات این رسانه نیز در استان بیشتر دیده شود.


بیشتربخوانید:صدای سهامدار سرلوحه فعالیت شهر بورس


این مدرس بازارهای مالی با اعلام اینکه رسانه‌های تخصصی باید مورد حمایت مسئولان قرار بگیرند، گفت: در استان آذربایجان شرقی شرکت‌های مختلف بورسی وجود دارند و این شرکت ها باید با رسانه‌های تخصصی بومی همچون شهر بورس تعاملی سازنده داشته باشند و از ظرفیت‌های این رسانه بهره کافی را ببرند و اگر این تعامل وجود نداشته باشد شاید در آینده شاهد کوچ این رسانه‌ها باشیم.

وی در پایان گفت: شرکت‌های زیادی از آذربایجان شرقی در بازار سرمایه پذیرفته شده‌اند که این شرکت‌ها می‌توانند آگهی‌هایی مانند آگهی مجامع خود را در رسانه‌های بومی از جمله شهر بورس منتشر کنند. همچنین مسئولان اجرایی استان نیز می‌توانند پوشش جلسات مختلف خود را به شهر بورس بسپارند.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =

پراپ تریدینگ

کمان