فارابی
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
کد خبر : 54549

مدیر مسئول شهر بورس عنوان کرد؛

صدای سهامدار سرلوحه فعالیت شهر بورس

صدای سهامدار سرلوحه فعالیت شهر بورس
مدیر مسئول شهر بورس، انتشار صدای سهامداران و پیگیری دغدغه های آنها را سرلوحه فعالیت این رسانه دانست.

به گزارش شهر بورس، امیر توپچی پور در مراسم دومین سالروز آغاز فعالیت آژانس خبری تحلیلی شهر بورس، اظهار داشت: شهر بورس از بدو تاسیس به عنوان یک رسانه مطالبه گر و به عنوان نماینده بخش خصوصی تلاش کرده است تا همواره صدای سهامداران را به گوش مدیران و مسئولان برساند.

وی افزود: رسالت اصلی شهر بورس افزایش ظریب آگاهی عمومی جامعه بوده و چشم انداز شهر بورس به عنوان یک رسانه آزاد بدون وابستگی سیاسی به هیچ حزب و گروهی تبدیل شدن به رسانه تاثیرگذار در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری در سطح کشور است.

بانک آینده

مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس خاطرنشان کرد: تنها هدف شهر بورس بحث خبررسانی نبوده و این رسانه با بهره گیری از کارشناسان بازار سرمایه و تیم تحلیلی خود با پالایش اخبار، به بررسی اثرات آن بر جریان رشد اقتصادی و سرمایه گذاری کشور و تحلیل بازارهای مالی در این راستا می پردازد.


بیشتر بخوانید: شهر بورس دو ساله شد


توپچی پور تصریح کرد: در طی دو سال فعالیت شهر بورس تلاش کردیم تا بتوانیم به عنوان یک رسانه صادق و مردمی، به دنبال احقاق حقوق اقتصادی و مالی هموطنان باشیم و مطالبات سهامداران را پیگیری کنیم تا بتوانیم به شعار «صدای سهامدار» که از بدو تاسیس شهر بورس سرلوحه این رسانه بوده، عمل کنیم.

وی با اشاره به ایده شکل گیری شهر بورس گفت: سال 98 و قبل از همه گیری بازار سرمایه در این اندیشه بودیم که با توجه به فعالیت نزدیک 100 شرکت در شمالغرب کشور چرا نباید یک رسانه تخصصی حوزه مالی در این منطقه فعالیت داشته باشد لذا بر آن شدیم تا با بهره گیری از رهنمودهای اساتید و کارشناسان حوزه های رسانه و بازارهای مالی با تاسیس پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس به دنبال پر کردن این خلا باشیم.

صاحب امتیاز شهر بورس تاکید کرد: در این راستا با بهره گیری از جوانانی که عاشق و دلسوز اقتصاد کشور بودند در حد توان تلاش کردیم تا گرهی از مشکلات اقتصادی مردم کشورمان را برطرف کنیم و در راستای توسعه فرهنگ صحیح سرمایه گذاری قدم برداریم.

توپچی پور اظهار داشت: در این مسیر سخت و دشوار حتی ریالی از بودجه دولتی در راستای فعالیت های شهر بورس دریافت نشد و این مجموعه با وجود تمامی دغدغه های مالی و معنوی تلاش کرد تا به عنوان یک رسانه خصوصی، مستقل عمل کند.

وی در پایان گفت: قبول داریم کمبودها و کاستی های زیادی در راستای انتشار دغدغه های سهامداران و اهالی بازارهای مالی داشتیم و در سال جدید فعالیت این رسانه تلاش خواهیم کرد تا کاستی ها را برطرف کرده و امر خطیر اطلاع رسانی و آگاه سازی عموم مردم بهتر قدم برداریم.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =

پراپ تریدینگ

کمان