صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
کد خبر : 87739

شرکت آرمان آسا سود 40 میلیاردی تقسیم می کند + فیلم

شرکت آرمان آسا سود 40 میلیاردی تقسیم می کند + فیلم

مدیرعامل شرکت سرمایه مشترک آرمان آسا ضمن تشریح فعالیت‌های صندوق، از برنامه این شرکت برای تقسیم سود 40 میلیارد تومانی خبر داد.

شهاب موسوی مدیرعامل هلدینگ آسا در گفت‌وگو با شهر بورس درباره مجمع عادی سالانه شرکت سرمایه مشترک آرمان آسا، اظهار داشت: این شرکت اواخر سال 99 کار خود را شروع کرد و تمام سرمایه لازم که در قدم اول 100 میلیارد تومان بود را از طریق سهامداران خود تامین کرد.

وی ادامه داد: هدف این بود که در زمینه‌های مولد اقتصادی و زیرساختی سرمایه گذاری کنیم که هم درآمد پایدار داشته باشیم و هم در حوزه‌های مولد بالاتر از تورم حرکت کنیم.

شرکت آرمان آسا سود 40 میلیاردی تقسیم می کند

مدیرعامل شرکت سرمایه مشترک آرمان آسا درمورد ارزیابی شرایط بازار برای سرمایه گذاران گفت: بازار برای سرمایه گذاران خوب است به شرط اینکه سهامداران با تمرکز سرمایه گذاری کنند. ما به عنوان یک شرکت در بهترین حالت 25 درصد سهم پرتفو بورسی ماست چون نگاه ما سرمایه گذاری در مواقع درست و کسب بازدهی بوده است.


بیشتر بخوانید: توافق بین المللی انتظارات تورمی را کاهش می دهد


وی ادامه داد: همان بازدهی را به جاهای دیگر سوق داده‌ایم و در حال حاضر با کمک بازار سرمایه در حوزه نیروگاهی، معدنی و بازار سرمایه فعالیت داریم. به موهبت این کارهاست که امروز می‌توانیم در شرایط بد اقتصادی حرف از تقسیم سود 40 میلیاردی بزنیم.

موسوی خاطرنشان کرد: زمانی سرمایه گذاری سود خوبی خواهد داشت که شاید به طور شخصی پول آن را نداشته باشیم اما همراه با 20 یا 30 نفر دیگر بتوانیم این کار را انجام دهیم و اصلا شرکت‌های سهامی به همین دلیل ایجاد شده‌اند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − هشت =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان