شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
کد خبر : 59298

سید صولت مرتضوی رای اعتماد مجلس را از آن خود کرد

سید صولت مرتضوی رای اعتماد مجلس را از آن خود کرد
سید صولت مرتضوی به عنوان وزیر کار دولت رئیسی انتخاب شد.

به گزارش شهر بورس، در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صلاحیت سید صولت مرتضوی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  تایید شد.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، جلسه رای اعتماد به صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در مجلس برگزار شد و نمایندگان خانه ملت با ۱۷۶ رای موافق، ۶۴ رای مخالف، ۱۳ رای ممتنع به وزارت مرتضوی رای اعتماد دادند.

جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی جهت بررسی صلاحیت صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری حضور نداشت و محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری در مجلس بود.


بیشتر بخوانید: پذیره نویسی صندوق املاک با موفقیت انجام شد


در نهایت، بعد از صحبت‌های نمایندگان موافق و مخالف و دفاعیات وزیر پیشنهادی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۷۶ رای موافق، ۶۴ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع از مجموع ۲۵۸ آرای ماخوذه به صولت مرتضوی گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتماد کردند.

قبل از مرتضوی، حجت‌ الله عبدالملکی سکان‌دار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود که استعفا داد. سپس محمدهادی زاهدی وفا سرپرست این وزارت خانه و گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری شد که نتوانست اعتماد نمایندگان را جلب کند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − 7 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان