شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
کد خبر : 52877

در گفت‌وگو با شهر بورس؛

سهیلا نقی پور پاسخ داد؛ فردا روز بازگشت خساپا است؟

سهیلا نقی پور پاسخ داد؛ فردا روز بازگشت خساپا است؟
سهیلا نقی پور، کارشناس بازار سرمایه گفت: تا زمانی که شاخص کل بالای محدوده  یک میلیون و ۵۳۰ هزار واحدی باشد، از لحاظ تکنیکالی جای نگرانی ندارد.

سهیلا نقی پور در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره وضعیت بازار سرمایه، اظهار داشت: امروز 2 خرداد 1401 بازار سرمایه روند کاهشی را در پیش گرفت و شاخص کل با افت 25 هزار واحدی به عدد یک میلیون و 557 رسید. شاخص کل بورس تهران سال گذشته در همین روز، بر پله یک میلیون و ۱۱۸ هزار واحدی قرار گرفته بود.

وی افزود: امروز نمادهای کچاد، شستا، کگل و فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند و پنجمین روز متوالی خروج پول حقیقی را شاهد بودیم. همچنین امروز خروج 1.252 میلیارد تومان پول از بازار توسط سهامداران حقیقی اتفاق افتاد. تعداد نمادهای مثبت 131 و تعداد نمادهای منفی 479 بود و ارزش معاملات خرد در پایان بازار امروز به هفت هزار و 162 میلیارد تومان رسید.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به تاثیر مذاکرات برجام بر بورس، خاطرنشان کرد: ترور سردار صیاد خدایی در تهران نشان دهنده نگرانی جدی رژیم صهیونیستی از جدی شدن احیای برجام است، اما با سفر مورا راه ادامه مذاکرات همچنان هموار به نظر می‌رسد.


بیشتر بخوانید:  سهام خود را به آستان قدس رضوی وقف کنید


سهیلا نقی پور ادامه داد: با توجه به اینکه شاخص کل به محدوده یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی واکنش منفی نشان داد، نخستین سطح مقاومتی پیش روی شاخص کل پس از این خط روند، در سقف قبلی تشکیل شده است. تا زمانی که شاخص کل بالای محدوده  یک میلیون و ۵۳۰ هزار واحدی باشد، از لحاظ تکنیکالی جای نگرانی ندارد. سهامداران هیجانی رفتار نکرده و از چیدن صف فروش خودداری کنند تا از ضعف خریداران در بازار جلوگیری شود.

وی درمورد وضعیت نمادهای خودرو و خساپا، گفت: سهامداران این دو نماد در بازار فردا، قبل از اقدام به فروش دقت کنند به هیچ عنوان تابع هیجانات نشوند و به صورت خرید پلکانی، سهم را نگهداری کنند. به نظر من فردا می‌تواند برای خساپا روز بازگشت باشد.

سهیلا نقی پور یادآور شد: در نماد خودرو، ناحیه حمایتی بسیار قوی در منطقه 220 وجود دارد که حمایت استاتیک و دینامیک آن به حساب می‌آید. اگر این حمایت شکسته شود، انتظار افت بیشتر خودرو و به تبع کلیت بازار دور از ذهن نیست.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 2 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان