فارابی
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
کد خبر : 2757

سهام « ایران خودرو » چه زمانی بازگشایی می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، پس از اینکه چندی پیش آگهی افزایش سرمایه شرکت ایران خودرو در وبسایت کدال قرار گرفت. سهام جایزه ناشی از این افزایش سرمایه نیز در سبد سهامداران این نماد نشست تا دیگر مشکلی برای بازگشایی این سهم پرطرفدار نباشد. از آنجا که نماد خساپا نیز یکی دو روز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، پس از اینکه چندی پیش آگهی افزایش سرمایه شرکت ایران خودرو در وبسایت کدال قرار گرفت. سهام جایزه ناشی از این افزایش سرمایه نیز در سبد سهامداران این نماد نشست تا دیگر مشکلی برای بازگشایی این سهم پرطرفدار نباشد.

از آنجا که نماد خساپا نیز یکی دو روز پس از نشستن سهام جایزه در پورتفوی سهامدارانش بازگشایی شد، به نظر می‌رسد اطلاعیه بازگشایی نماد خودرو نیز چهارشنبه یا شنبه از سوی ناظر بازار اعلام شود.

بانک آینده

ایران خودرو پس از افزایش سرمایه ۱۸۰۰ درصدی خود نزدیک ۲ ماه درگیر مراحل ثبت این افزایش سرمایه بوده و نماد این شرکت در بورس در این مدت معامله نشده است. قیمت هر سهم خودرو پیش از متوقف شدن ۱۲۲۹۲ ریال بوده که پس از اعمال افزایش سرمایه به ۵۸۳ ریال کاهش پیدا کرده است.

پیش‌بینی می‌شود این سهم نیز همانند خساپا در هنگام بازگشایی رشدی ۱۰۰ درصدی را تجربه کند. البته ریزش بسیاری از نمادها در هنگام بازگشایی خودرو، موضوعی است که سهامداران دیگر نمادها را نگران کرده است. در دو روز گذشته و همزمان با اطلاعیه ناظر بازار مبنی بر بازگشایی خساپا، بازار سهام با فشار عرضه در بسیاری از نمادها مواجه شده بود.

 

بیشتر بخوانید:

پیش گشایش بورس دوشنبه/ فروشندگان عقب نشستند، تقاضا بهبود یافت

بورس فردا (۳ شهریور) چه می‌شود؟

دنبال سودهای کوتاه مدت نباشید

مبنای محاسبه تخفیف صندوق دارا دوم؛ قیمت پایانی روز قبل

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 16 =

پراپ تریدینگ

کمان